پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح هم پیوندی می‌تواند در سطح شهر‌های هم تراز اتفاق بیافتد و از این ظرفیت در سطح کشور استفاده شود.
شعار سال: علیرضا نصر اصفهانی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: مردم غزه مقاومت کردند و اقدامات آن‌ها منجر به پیروزی شد و پس از مقاومت شرایط مقابله با اسرائیل تغییر کرد و مجبور به آتش بس یکطرفه شدند و حضور نیرو‌های مقاومت و حماس منجر به این پیروزی شد و حضور نیرو‌های مقاومت و مردم در مسجد الاقصی و برگزاری نماز رخ داد که این اتفاق را تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر عزیز است و روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گذاری شده، امیدواریم همه ما بتوانیم همواره قدردان ایثار و از خودگذشتگی کسانی باشیم که به دور از هرگونه خود نمایی و ریا برای رضای خدا در دفاع از دین و ناموس شجاعانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و برخی به درجه رفیع شهادت، برخی به رتبه جانبازی و گروهی اسیر شدند و گروه چهارم در غم نبود یاران سوختند و ساختند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما باید امروز درود بفرستیم به روح انسان‌هایی که آن روز‌ها از نفس افتادند تا ما از نفس نیافتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم و به خاک افتادند تا ما بایستیم، رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند.

نصر اصفهانی تصریح کرد: سلام بر کسانی که متعلق به همه بودند و هیچ مرز و حدود و سلیقه و جناحی را نمی‌شناختند و هیچکس هم نمی‌تواند آن‌ها را مصادره کند چراکه متعلق به همه ملت هستند.

وی اظهار کرد: نقش برجسته اصفهان عزیز و رزمندگان اصفهانی در بحث آزادی خرمشهر یک نقش برجسته و بی بدیل بود و نه تنها در آزادسازی خرمشهر بلکه در هشت سال دفاع مقدس این نقش همیشه پر رنگ بود و در آزادسازی خرمشهر این نقش نیز بی نظیر و اتفاقی اثر گذار خواهد بود.

نصر اصفهانی اضافه کرد: روز پنجشنبه بهره برداری اتوبوس‌های بازسازی شده و با قرار دادی که با صندوق رفاه امید بسته شد قرار ۷۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شود و به چرخه برگردد. با توجه به شرایط تحریم باید تدبیری اندیشه می‌شد تا بتوانیم با بازسازی و اورهال کردن اتوبوس‌ها به چرخه برگردانیم. ابتدا قرار بود برای هر اتوبوس ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شود، اما پس از افزایش تورم این رقم ۴۰۰ میلیون تومان شد و سپس به ۵۰۰ دستگاه رسید و روز پنجشنبه ۴۷ دستگاه اتوبوس بازسازی شده مورد بهره برداری قرار گرفت و امیدوارم ورود این اتوبوس‌ها به شهر که هم از نظر ظاهری و هم از نظر امکانات در شأن اصفهان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۸۲۶۵۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین