پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:۷۰ واحد در تملک بانک‌های استان هستند. بختیار رازانی اظهار کرد: واحد‌های تملک شده در داخل شهرک‌های صنعتی استان که به تملک بانک‌ها درآمدند ۷۰ واحد هستند.
شعار سال: وی ادامه داد: این درحالیست که این تعداد واحد قبلا ۱۰۲ مورد بودند که با همکاری بانک‌ها و تیم اقتصادی لرستان در دو سال اخیر بانک‌ها بیشترین واحد‌های تملک شده را واگذار کردند.

همه شهرستان‌ها دارای شهرک و ناحیه صنعتی هستند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اضافه کرد: در شهر‌های استان شهرک‌های صنعتی دایر شده و در شهرستان رومشکان ظرف دو سال اخیر یک ناحیه صنعتی ایجاد شده و در شهر چمن‌سلطان نیز اقدامات اولیه برای ایجاد ناحیه صنعتی شروع کردیم.

رازانی گفت: در لرستان همه شهرستان‌ها دارای شهرک و ناحیه صنعتی هستند.

وی عنوان کرد: پراکنش شهرک‌های صنعتی لرستان نسبت به استان‌های دیگر خوب است.

جانمایی و مکان‌یابی پتروشیمی کوهدشت به درستی انجام نشده بود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در خصوص شهرک صنعتی کوهدشت بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته امکانات زیرساختی و زیربنایی این شهرک که ۱۰۰ هکتار بوده مهیا شده که ۸۰ هکتار آن را به پتروشیمی کوهدشت واگذار شد.

رازانی تصریح کرد: دلیل عدم فعالیت این شهرک صنعتی مشکل آب بود و از قبل جانمایی و مکان‌یابی پتروشیمی به درستی انجام نشده بود و در شش سال گذشته هیچ فعالیتی انجام نشده بود از سوی پتروشیمی و شرکت شهرک‌های استان سال گذشته قرارداد را فسخ و ۱۰۰ هکتار را در اختیار داریم.

وی گفت: اخیرا دو سه متقاضی جدید برای سولار سیستم‌ها آمادگی خودرا اعلام و شروع به کار برای سرمایه‌گذاری کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۰۵۰۳۵۹۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین