پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با توجه به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص "بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری اصفهان" اطلاعیه‌ای صادر کرد.
شعار سال: اطلاعیه این اداره کل آمده به شرح ذیل است:

"با توجه به برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص "بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری اصفهان" به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند:

در سال ۱۳۹۷ واحد‌های اجرایی و اداره کل حراست شهرداری اصفهان گزارش اولیه‌ای از سوءاستفاده تعدادی از کارکنان زیرمجموعه ادارات (که هیچکدام در این دوره مدیریت شهری وارد شهرداری نشده بودند و برخی در حین ارائه گزارش‌ها خود را بازنشسته کردند) از موقعیت شغلی خود در چند منطقه به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارسال و ارائه کردند.

گزارش تکمیلی‌تر نیز در دو نوبت در سال ۱۳۹۸ توسط شهرداری اصفهان در راستای استیفای حقوق مردم به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارسال شد که این دستگاه‌ها نیز با بررسی سرنخ‌های ارائه شده و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر و بررسی فنی موضوع، بازداشت تعدادی از این افراد را در هفته‌های گذشته رقم زدند که قطعاً در ادامه مسیر پرونده به طرح در مراجع قضائی می‌انجامد و مردم عزیز در جریان جزئیات بیشتر قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است، شهرداری اصفهان مسیر مبارزه با فساد را از آغاز مدیریت پنجم شهری با قدرت پیش برده و همواره در مسیر بستن منافذ فساد حرکت کرده که اکنون برخی از این تلاش‌ها به ثمر نشسته است. دقت نظر و شناسایی این موضوعات و بسیاری اقدامات دیگر توسط واحد‌های ناظر در خود شهرداری در راستای دغدغه مدیریت شهری دوره پنجم در راستای شفافیت، برخورد با تخلفات، مبارزه با فساد و دفاع از حقوق شهروندان انجام شده است که قطعاً رسانه‌ها و فضا‌های مجازی می‌توانند از این حیث، به موضوع نگاه کرده و این دغدغه مدیریت شهری را مورد تأمل قرار دهند.

مدیریت شهری پنجم اصفهان همان گونه که در چهار سال گذشته بر موضوع برخورد با فساد و رانت تاکید داشته و با ابزار‌های مختلف در جهت حذف واسطه گری‌ها و شکستن انحصار اطلاعاتی و رانت، کوشیده است، تا آخرین روز خدمت نیز در این مسیر تلاش خواهد کرد. "


اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۷۳۳۲، www.imna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
سپاس از شهرداری اصفهان بابت مبارزه با فساد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین