پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی درخواست واگذاری ۱۱ محدوده معدنی در استان خبر داد.
شعار سال: محمد فروهر در جلسه هیئت حل اختلاف موضوع ماده ۲۴ مکرر قانون معادن که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در این نشست درخواست واگذاری ۱۱ محدوده معدنی جهت صدور پروانه اکتشاف که مورد مخالفت اداره کل منابع طبیعی استان قرار گرفته بود، بررسی شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره با صدور مجوز‌های معدنی در استان افزود: در سال گذشته ۱۱۱ مجوز معدنی صادر شده است که از این تعداد، ۴۰ مجوز پروانه اکتشاف، ۳۹ مجوز گواهی کشف و ۳۲ مجوز نیز پروانه بهره برداری می‌باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این نشست همچنین درخصوص بازسازی جاده‌های دسترسی معادن استان خصوصا جاده‌هایی که در سیلاب دچار آسیب شدند و تشکیل کمیته زیر مجموعه جلسات حل اختلاف موضوع ماده ۲۴ قانون مکرر قانون معادن بحث و تبادل نظر شد.

فروهر اظهار داشت: حفظ عرصه‌های ملی و مقابله با هرگونه چالش زیست محیطی در فرآیند تخصیص و برداشت معادن از توجه بسیار ویژه‌ای برخوردار است و با جدیت دنبال می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۳۵۳، www.madanname.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
بهره‌برداری از معادن در کنار حفظ محیط زیست و آثار فرهنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین