پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
بانک پاسارگاد براساس آخرین اعلام نشریه معتبر بنکر، برای ششمین سال به‌عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.
شعار سال: بانک پاسارگاد در افتخاری دیگر و بر‌اساس عملکرد درخشان خود، موفق به کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۲۱ بر اساس اعلام نشریه معتبر بنکر (The Banker) شد.

گفتنی است بانک پاسارگاد طی ۵ سال متوالی دیگر هم از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ عنوان برترین بانک اسلامی ایران را قبلاً کسب کرده بود و در سابقه خود دارد.
بانک پاسارگاد، برای ششمین سال عنوان بانک برتر اسلامی ایران را کسب کرد
هم‌چنین پیش از این نیز بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی برند‌های برتر بانکی که توسط این نشریه انجام شد، با ۸۹ پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه ۲۹۰ در بین ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان قرار گرفت.

موسسه بنکر (The Banker‎) متعلق به فایننشیال تایمز، از معتبرترین مؤسسات بین‌المللی در حوزۀ بانکداری به شمار رفته و فهرستی که این نشریه از بانک‌های برتر دنیا منتشر می‌کند، به‌عنوان مرجع معتبر مورد استناد فعالان اقتصادی دنیا قرار می‌گیرد.
 
بیشتر بخوانید:
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک پاسارگاد، تاریخ انتشار:۱۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۰، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین