پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۴۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
عیسی فرهادی گفت: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت و اصل بر این است که مکان‌های رو باز مانند استادیوم ها، محیط‌های روباز آموزشی، در تبلیغات استفاده شود.
شعارسال:عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری فرمانداری تهران گفت: با اعلام اسامی نامزد‌های ریاست جمهوری، انتخابات به صورت جدی وارد مرحله تبلیغات شده و در این باره باید محل‌های نصب پوستر‌های تبلیغات نامزد‌ها نیز مشخص و نصب شود.

وی افزود: نامزد‌های انتخابات باید با درنظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌ها وشیوه نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا حد امکان و با استفاده از بستر فضای مجازی به ارائه برنامه‌ها و دیدگا‌های تبلیغاتی خود پرداخته و در ستاد‌های خود از تجمعات بیش اندازه پرهیز کنند.

فرهادی رئیس حوزه انتخابیه تهران با اشاره به تصمیات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور افزود: در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف نخواهیم داشت و اصل بر این است که مکان‌های رو باز مانند استادیوم ها، محیط‌های روباز آموزشی، در تبلیغات استفاده شود و نامزد‌ها از قبل می‌بایست درخواست و برنامه‌های خود را به ستاد انتخابات تهران اعلام و با هماهنگی ستاد این امر محقق گردد.

فرماندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات موظف به نظارت بر فعالیت ستاد نامزد‌های انتخاباتی هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس رنگ بندی حوزه‌های انتخابات در شهر‌های زرد ۳۰ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و در شهر‌های قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستاد‌های نامزد‌های انتخابات را خواهند داشت.
 
تجمع انتخاباتی در مکان‌های مسقف ممنوع است
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۱۴۴۵۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین