پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به اظهارات حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات، تاکید کرد: شورا گزارش نهاد‌های قانونی را بررسی می‌کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می‌شود.
شعار سال : عباسعلی کدخدایی روز دوشنبه در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی وی نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آن را قبول نداشتند. نمی‌خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم.»

واکنش عباس عبدی به افشاگری مصلحی در ماجرای رد صلاحیت هاشمی

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: «شورا گزارش نهاد‌های قانونی را بررسی می‌کند و نهایتا براساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می‌شود.»

حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات، در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شده در سال۹۲ به دلیل پیش‌بینی پیروزی قطعی اکبر هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات، گزارشی علیه او نوشته و با قرائت آن در شورای نگهبان اعضای این شورا را واداشته تا هاشمی را رد صلاحیت کنند.

پاسخ کدخدایی به ادعا‌های وزیر اطلاعات دولت دهم

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۷۴۰۶، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین