پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
مصلحی درباره اظهاراتش درباره رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی بخشی از نظرات اینجانب در خصوص فرآیند تایید صلاحیت‌ها در سال ۹۲ می‌باشد که ناقص بیان شده است.
شعار سال: حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد در پستی اینستاگرامی درخصوص اظهاراتش درباره رد صلاحیت آیت الله هاشمی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی بخشی از نظرات اینجانب در خصوص فرآیند تایید صلاحیت ها در سال ۹۲ می‌باشد که ناقص بیان شده است.

متن بیانیه حیدر مصلحی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مردم شریف ایران اسلامی سلام

فیلم منتشر شده در فضای مجازی بخشی از نظرات اینجانب در خصوص فرآیند تایید صلاحیت ها در سال ۹۲ می‌باشد که ناقص بیان شده است.

البته نظر جامع و کامل نسبت به شورای محترم نگهبان در نشست خبری مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ گفته شده و بزودی در صفحات رسمی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است شأن و منزلت شورای محترم نگهبان والاتر از آن است که بدین گونه در فضای مجازی مورد هجمه قرار گیرد. در آخر با توجه به اطلاعات دقیقی که دارم شورای نگهبان به یک گزارش استناد نکرده و بعد از بررسی نهایی صلاحیت ها را اعلام می کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۲۵خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: 3772939، donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
0
که این طور .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین