پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی اسبق شهرداری تهران در پست اینستاگرامی خواست تا نام او را از گمانه زنی‌ها برای شهرداری تهران خارج کنند.
شعار سال: حسینی این یادداشت را نوشت:

دو کلمه حرف در گوشی با رفقا

بالاخره نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به شکل رسمی اعلام شد و به لطف خدا و با رای مردم و حمایت برخی بزرگان، لیست «شورای ائتلاف» با سرلیستی فردی کاردان و مدبر (مهندس مهدی چمران) توانست پیروز قاطع این کارزار باشد؛ به منتخبین مردم تبریک میگم و از صمیم قلب براشون آرزوی موفقیت میکنم دست همه‌ی عزیزانی هم که به هر طریقی برای انتخابات و پیروزی ائتلاف زحمت کشیدن می‌بوسم.

شورای شهر ششم در شهریور ماه کارش رو شروع میکنه و طبیعی است که مهمترین ماموریت شورا انتخاب شهردار تهران باشه؛ شهرداری که بتونه عقب ماندگی‌ها رو با نگاهی عمیق و ژرف و البته علمی و غیر سیاسی، اولویت بندی کنه و در قالب یک کار جهادی جبران کنه؛ مردم هم انتظار به حقشون اینه که به جای حرف و نقل، خدمت ببینن و تلاش موثر.

البته این امر به لطف خدا و در زمان مقررش حتماً رخ خواهد داد؛ اما این روزا بازار داغ گمانه زنی سکاندار آتی بهشت بیش از حد داغ شده که به نظر میرسه بیشتر ناشی از خبر سازی‌ها و شایعات باشه که طبیعتا امر چندان پسندیده‌ای نیست.

خواستم صادقانه عرض کنم که در رابطه با من تکلیف معلومه! مازیار اهل صندلی بازی نیست و جاش همونجاست که کارِ رو زمین مونده وجود داشته باشه همونطور که از مدفن پدرش با لباس خاکیِ تلقین خونده، مستقیم اومد به پلاسکو تا شاید کمک حال فرمانده‌اش باشه، و آبی بر دل سوخته همکارای فداکارِ آتش نشانش.

فرمانده اش اول رییسش بود؛ بعد فرمانده شد براش، و بعد شد برادر بزرگتری که در زندگی نداشت!

رابطه من با دکترمحمدباقر قالیباف از جنسِ خودشه، عمیق و واقعی؛ این‌ها رو گفتم که به اینجا برسم: من مازیارحسینی سربازِ مردم ایران و مدیون محبت همکارانم در شهرداری تهران، بوده و هستم، که به حق خیلی با صفان.

اما از مهر ١٣٩٨ تا الان درگیر انجام ماموریتی ملی و استراتژیک هستم که به اتفاق جمعی از نخبگان این مرز و بوم مراحل پایانی اش رو میگذرونه؛ توی این مدت، تیم کاری ما، کرونا و عید و تعطیل و … نداشته، کار کرده و فقط کار! تا ناممکنی رو ممکن کنه برای کشور؛ اگر خدا بخواد خبرهاش به زودی منتشر میشه؛ اما برای اینکه طرح در دقیقه نود گل به خودی نخوره باید خواهش کنم که منو از بازی گمانه زنی برای صندلی بهشت معاف کنین!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مدارا، تاریخ انتشار: ۵تیر ۱۴۰۰، کد خبر: modara.ir، ۱۶۶۱۵۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
تشکر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین