پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در طی ۲ روز بازدید از پروژه های عمران روستایی در استان بوشهر به بهبود وضعیت اعتبارات در سال جاری اشاره نمود و گفت: امیدواریم برنامه هایی که برای سال جاری پیش بینی شده اجرایی و روستاییان از خدمات بهتری بهره مند شوند.

شعارسال: مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در طی ۲ روز بازدید از پروژه های عمران روستایی در استان بوشهر به بهبود وضعیت اعتبارات در سال جاری اشاره نمود و گفت: امیدواریم برنامه هایی که برای سال جاری پیش بینی شده اجرایی و روستاییان از خدمات بهتری بهره مند شوند.

وی افزود: مجموع اعتبارات این بنیاد که در قانون بودجه کشور، منابع استانی و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها مصوب شده ۱۱ هزار میلیارد ریال است.

مهندس شاملو بیان داشت هر یک از فعالیت های بنیاد مسکن در جایگاه خود از اهمیت خاصی برخوردار است اما تهیه و اجرای طرح های هادی، سند دارکردن خانه های روستایی، به سازی روستاهای هدف گردشگری و به سازی بافت های فرسوده روستاها در اولویت برنامه های کاری بنیاد مسکن در سراسر کشور قرار دارد و بازدید مستمر از پروژه های روستایی و ارزیابی آنها از وظایف معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

ایشان اضافه کرد به دلیل کاهش اعتبارات و محدود شدن منابع در دوسال گذشته، وقفه ای در اجرای پروژه های روستایی ایجاد شد اما از نیمه دوم سال گذشته با تخصیص خوبی که دولت دراختیار بنیاد مسکن کشور قرارداده روند فعالیت ها شتاب بیشتری گرفته است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بازدید از پروژه بوستان بین راهی چهار روستایی شهرستان گناوه وعده کمک یک میلیارد ریالی برای تکمیل این طرح را داد اما این کمک را مشروط به بهره برداری از این پروژه تا قبل از پایان سال جاری دانست.

در این بازدید حیدری سرپرست بنیاد مسکن استان، زارعی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، مهندس افرند مدیر بنیاد مسکن شهرستان گناوه و جمعی از کارشناسان فنی بنیاد مسکن استان ایشان را همراهی نمودند.

این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در زمینی به مساحت یک هکتار احداث خواهد شد و دارای فضای سبز، آلاچیق، ابنیه و تأسیسات رفاهی پیش بینی شده و تاکنون ۳ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال اعتبار برای این طرح مصوب شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوشهر، تاریخ انتشار: 29آبان1393، کدخبر: 2509: www.bonyadmaskan-bu.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین