پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
استاندار بوشهر گفت: ساماندهی و حل مشکل ایستگاه پمپاژ آب کلل و کار ساخت پل جدید روستای رودگاه دشتستان در دست کار است و بزودی آغاز می شود.
شعارسال: مصطفی سالاری در بازدید از ایستگاه پمپاژ کلل اظهارکرد: تامین بموقع آب کشاورزان امری مهم و لازم است و همه مسوولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: براساس آمار موجود حدود 200 هزار اصله نخل از طریق پمپاژ کلل آبیاری می شوند که ساماندهی و لایروبی این ایستگاه امری لازم است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ساماندهی پمپاژ کلل برای حل کوتاه مدت مشکل کشاورزان و نخلداران روستاهای بنار آب شیرین، کلل و زیارت بزودی انجام شود.

سالاری بیان کرد: بزودی لایروبی این پمپاژ توسط شرکت آب منطقه ای انجام می شود و دو دستگاه پمپاژ نیز تا پایان خرداد با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در این مجموعه مستقر خواهد شد.

وی یادآور شد: کشاورزان این منطقه در تولید خرما نقش بسیار مهمی دارند و بدون تردید ارائه تسهیلات و امکانات لازم برای این قشر باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: حل مشکلات نخلداران و تولیدکنندگان خرما در دستور کار مسوولان استان است و تاکنون نشست های تخصصی برای آشنایی با مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار شده است.

سالاری در بازدید از پل قدیمی روستای درودگاه، اظهار کرد: ایجاد راه و بزرگراه و ایمن سازی محورهای مختلف استان از اولویت های مسوولان است و در این زمینه اهتمام خاصی خواهیم داشت.

وی افزود: رفع نقاط حادثه خیز در محورهای پرتردد استان بوشهر مورد تکید است و از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار داریم در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم احداث پل جدید روی رودخانه درودگاه دشتستان، بیان کرد: پل قدیمی روستای درودگاه راره ارتباطی چند روستای شهرستان دشتستان و بخش سعدآباد است و به دلیل فرسوده شدن، توانایی این حجم ترافیکی را ندارد و باید نسبت به احداث پل جدید در این منطقه اقدامات لازم انجام شود.

سالاری اضافه کرد: بزودی 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای اجرای این پل تخصیص می یابد و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در کشاورزی است و تامین نیازهای این قشر گامی در جهت توسعه شهرستان است.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد افزود: استاندار بوشهر بجد و تلاش بسیار خوبی برای حل مشکلات کشاورزان گام برمی دارد که امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

وی گفت: پل قدیمی درودگاه دیگر کشش لازم را ندارد و ایجاد پل جدید از خواسته های مردمی است.

موسوی نژاد افزود: عزم استاندار جوان و پرتلاش برای حل مشکلات در حوزه های مختلف استان ستودنی است و امیدوار هستیم با تلاش دسته جمعی شاهد عمران و آبادانی در سراسر استان بوشهر باشیم.

فرماندار دشتستان بیان کرد: استاندار بوشهر و سایر مسوولان پیگیری های زیادی برای حل مشکلات نخلداران انجام داده اند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

ارسلان زارع افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای حل مشکلات نخلداران منطقه بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: از ابتدای فعالیت در فرمانداری دشتستان، مردم درودگاه تقاضای احداث پل جدید را داشتند که با پیگیری استاندار و تلاش سایر مسوولان امیدواریم بزودی عملیاتی شود.

زارع اضافه کرد: این مسیر با وجود این که از محورهای اصلی نیست اما حجم ترافیک بالایی دارد و چندین روستای پرجمعیت از این پل استفاده می کنند که تسریع در تکمیل این پل امری لازم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری آسیو، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: 5816، www.asiyo.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین