پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره تغییر ساعت طرح ترافیک با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: با هماهنگی شورای عالی ترافیک از شنبه ۱۹ تیر ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا تغییر می‌کند.

شعار سال: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از تغییر اجرای طرح ترافیک از روز شنبه ، ۱۹ تیر خبر داد.
 
وی افزود: جهت تسهیل در تردد شهروندان آغاز اجرای طرح ترافیک از شنبه۸:۳۰ صبح است و از ساعت ۱۳ خروج خودروها از طرح رایگان و آزاد خواهد بود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد:تردد خودروی ساکنین محدوده طرح ترافیک برای ورود به محدوده طرح از ساعت ۱۳ آزاد خواهد بود و تردد آنها جهت بازگشت رایگان است.
 
 گفتنی است، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تصمیم وزارت کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است.

تعداد بازدید : 3
سعیدیانفر، مدیر ساماندهی طرح‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: با توجه به تغییر ساعت طرح ترافیک از روز گذشته، شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۳ یک خروج رایگان داشته باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  خبرآنلاین، تاریخ انتشار:  17 تیر   1400، کدخبر: 1533356، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین