پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رأی موافق با یک فوریت طرح "جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران" موافقت کردند.
شعار سال: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا حجت نظری گفت: الان مشکل بسیار بزرگی در تقریبا تمام بوستان‌ها داریم و به رغم ممنوعیت ورود حیوانات به بوستان ها، عملا همه جا حیوان گردانی صورت می‌گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ممکن است برخی از شهروندان به هر دلیلی نخواهند که در کنار حیوانات حضور داشته باشند و حساسیت‌هایی داشته باشند.

وی افزود: لازم است که جایی را برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده‌ها فراهم کنیم و امکانی را برای همه شهروندان باید فراهم کنیم تا در فضا‌های عمومی حضور داشته باشند. خیلی از خانواده‌ها با این چالش مواجه هستند که حیوانی در بوستان حضور دارد و نمی‌توانند در آنجا حضور یابند. البته این مساله از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و تامین سلامت شهروندان نیاز است تا این مصوبه را داشته باشیم و امکان بازی کودکان در بوستان‌ها را در آرامش فراهم کنیم.

نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رای موافق یک فوریت این طرح را به تصویب رساندند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۴۲۰۱۴۰۷۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین