پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
شهرداری یا کانونی برای انواع درآمدها؟ شهرداری و این حجم تخلف را باید به چه کسی گفت و از کدام مرجع تظلم خواهی نمود. مال مردم، پول مردم، سرمایه مردم، به چه راحتی می‌تواند به یغما برود. گزارش کامل تحقیق و تفحص از واگذاری املاک شهرداری شامل ۳۳ عنوان تخلف و ۲۳ مدیر متخلف را در پیوست بخوانید.
شعار سال: گزارش تحقیق و تفحص از واگذاری املاک شهرداری در دوره قالیباف؛ ۳۳ عنوان تخلف و ۲۳ مدیر متخلف.

در گزارش تحقیق و تفحص از واگذاری املاک شهرداری تهران در دوره سابق که امروز در شورای شهر خوانده شد، اطلاعات مهمی در خصوص تخلفات چندین مدیر شهرداری ازجمله قالیباف و عیسی شریفی به چشم می‌خورد و به «حجم گسترده فساد اقتصادی و مالی و قانون‌گریزی» اشاره شده است.

در این گزارش به هزاران میلیارد تومان تخلف در واگذاری املاک شهرداری تهران به اشخاص مختلف حقیقی و حقوقی ازجمله خیریه امام رضا (متعلق به همسر قالیباف)، پروژه ایران‌مال، ۲۲ میلیون مترمربع در منطقه ۲۲، ملک سوهانک به ستاد اجرایی، طرشت به سپاه، اردوگاه میرحسینی به سپاه، پروژه هزارویک شهر، اطلس‌مال، شهروند، پروژه حقیقت، مجتمع امام‌رضا، شمس‌الشموس و ... اشاره شده است.

این تحقیق و تفحص به ۳۳ مورد تخلف از قانون در واگذاری‌های املاک اشاره شده و از رئیس شورا خواسته شده است که اسامی متخلفان و فهرست تخلفات را برای مرجع قضایی ارسال کند تا مرتکبین مورد تعقیب و پیگرد قانونی قرار بگیرند.

متن گزارش تحقیق و تفحص را در فایل پیوست بخوانید.

فایل پی دی اف گزارش-تحقیق-تفحص-شهرداری-تهران

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از مکتوبات
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین