پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رئیس‌جمهور سعی دارد مشکلات اقتصادی را به پای قانون لغو تحریم‌ها بنویسد، گفت: روحانی در ایام باقی‌مانده از عمر دولت، ناکارآمدی‌هایش را به پای مجلس ننویسد.
شعارسال: ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه مجلس با تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» موجب عدم لغو تحریم‌ها شده و در کار قوه مجریه دخالت کرده است، گفت: قانونگذاری مجلس در مورد اجرای برجام، ریل‌گذاری دقیقی بود که مانع آسیب دیدن منافع ملی در حوزه هسته‌ای شد.

وی به روحانی توصیه کرد که در ایام باقی‌مانده از عمر دولت، ناکارآمدی‌های خود را به پای مجلس ننویسد و گفت: روحانی شکست برجام را ناشی از اقدامات ترامپ اعلام می‌کرد، در دوران پساترامپ هم روند اجرای برجام تغییری نکرده و کشور‌های اروپایی و آمریکایی به وعده‌هایشان عمل نکردند.
 
 
دلخوش کردن روحانی به آمریکا و اروپا  و ضربه مهلک به اقتصاد کشور

نماینده مردم شیراز در مجلس تأکید کرد: دل خوش کردن روحانی به اروپا و آمریکا موجب وارد آمدن آسیب‌های شدیدی به اقتصاد کشور شد.

عزیزی با بیان اینکه رئیس‌جمهور سعی دارد مشکلات اقتصادی را به پای قانون لغو تحریم‌ها بنویسد، گفت: این قانون فرصت‌ها و ظرفیت‌های زیادی را برای مذاکرات وین ایجاد کرد، اما به دلیل عدم اجرای دقیق آن و برخورد لجوجانه دولت با مجلس، نتوانست موجب گشایش اقتصادی شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۵۹۸۰۱، mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین