پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
رئیس محترم سازمان حج و زیارت کشور می‌گوید که پول‌های حجاج اعزام نشده در حساب بانک عامل و بانک مرکزی است نه ما. سود واریزی‌ها هر ساله (ماه شمار) به حجاج پرداخت می‌شود؟ لطفا به این استاد بفرمائید که در کشوری با تورم بالای ۵۰ درصد، سود ۱۸ درصدی یعنی ماجرای یخ و آفتاب. دو-سه ساله پیش فروش کن اخوی، چرا ۱۰ سال به ۱۰ سال ورود می‌کنی و بلکه بالاتر. بنظر شما اسم این نوع برخورد را چه می‌توان گذاشت، از چند استاد اقتصاد و صاحب نظر دانشگاهی بپرسید لطفا.

شعار سال: انقدر اجازه تصمیم گیری حداکثری به مدیران دولتی داده شده که خود را مشروع به اعمال هر سلیقه و ناتصمیمی بنام تصمیم گیری می دانند. باید از آقای رئیس پرسید که بر اساس کدام حکم شرعی می توانید پول مرم را برای خدماتی که به هر دلیلی قادر به ارایه ان نیستید ،بلوکه کنید؟ بر اساس کدام جواز عقلانی ، تداوم این کار  آن هم برای بازده های زمانی بعضا بالای 10 سال ، مجاز تلقی شده است؟ کدام قانون مغایر با حقوق شهروندی ، اجازه این کار را به شما داده است؟ و .... .

لطفا تا دیر نشده اصلاحات لازم را اعمال نموده و در صدد احقاق حق شهروندان ثبت نام کرده باشید. منتظر دریافت توضیحات و روشنگری های احتمالی هستیم.

تعداد بازدید : 4

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین