پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
عضو منتخب شورای شهر تهران گفت: شهردار جدید تهران تا ۲۱ مرداد انتخاب می‌شود.
شعارسال:پرویز سروری درباره فرآیند انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران درخواست شده تا برنامه‌های خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا آغاز رسمی شورای شهر تهران برخی از اقدامات را ساماندهی کنیم از جمله انتخاب شهردار تهران به طوریکه در برخی از شورا‌ها فرآیند انتخاب شهردار سه ماه زمان خواهد برد. اما تلاش خواهیم کرد تا آغاز رسمی شورای شهر تهران در دوره ششم تکلیف شهردار را مشخص کنیم.

وی گفت: بنایمان این است که در نخستین جلسه شورای شهر تهران ترکیب هیئت رئیسه را مشخص کنیم و در دومین جلسه نیز شهردار جدید تهران را معین کنیم تا کار خود را آغاز کند.

عضو منتخب شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فعالیت شورای جدید از هفدهم مرداد ماه گفت: طبق اعلام فرمانداری فعالیت شورای جدید از هفدهم مرداد ماه خواهد بود و در بیست و یکم مرداد ماه شهردار جدید مشخص خواهد شد.
 

انتخاب شهردار جدید تهران درماه جاری
 
سروری ادامه داد: شورای فعلی ۵ شهردار و سرپرست را برای پایتخت انتخاب کرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۲۵۴۳۵۳۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین