پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
به نظر می رسد یا برخی پمپ های موجود در جایگاه های بوشهر دچار خرابی شده اند یا دلایل دیگری برای این مشکل وجود دارد، به همین دلیل شهروندان در ازای پولی که پرداخت می کنند، بنزین کمتری دریافت می نمایند.
شعارسال: برخی شهروندان بوشهری از تخلیه سریع سوخت در باک خودرو خود اظهار ناراحتی و شگفتی کرده اند.

یکی از شهروندان روز گذشته در گفتگو با خبرنگار لحظه نیوز با بیان این که در یکی از جایگاه های سوخت بوشهر بنزین زدم، اظهار داشت: هنوز چند کیلومتر از شهر خارج نشده شاهد تخلیه آن از باکم بودم.

وی با بیان این که روز ماقبلِ آن در جایگاهی دیگر در شهر بوشهر برای اتومبیلم سوخت گیری کرده بودم، ابراز داشت: این در حالی بود که با میزان بنزین کمتر، مسافت بیشتری را رانندگی کرده بودم.

همچنین یکی دیگر از رانندگان در حوالی یکی از جایگا های سوخت بوشهر به خبرنگار لحظه نیور گفت: گاهی اوقات به نظر می رسد بنزین موجود در باک بلافاصله پس از سوخت گیری کاهش می یابد.

این شهروند با بیان این که میزان ماندگاری بنزین در باک اتومبیلش پس از سوخت گیری در جایگاه های مختلف در مسافت های یکسان تفاوت دارد، افزود: مدتی قبل در یکی از جایگاه های سوخت بوشهر بنزین زدم، هنوز چند کیلومتر رانندگی نکرده که شاهد تخلیه آن بودم.

وی ادامه داد: پس از اتمام بنزین در باک اتومبیلم در یکی دیگر از جایگاه های سوخت برای خوردو ام سوخت گیری کردم و اینبار توانستم مسافت بیشتری را رانندگی کنم.

وی از مسئولین خواست نظارت بیشتری بر برخی جایگاه های سوخت داشته و موضوع را بررسی کنند.

گفتگوی میدانی خبرنگار لحظه نیوز با برخی از شهروندان بوشهری در اطراف یکی از جایگاه های سوخت بوشهر حاکیست، اکثر رانندگان حداقل یک بار با چنین مشکلی مواجه بوده و از مسئولین خواستند مشکل را بررسی کنند.

به نظر می رسد یا برخی پمپ های موجود در جایگاه های بوشهر دچار خرابی شده اند یا دلایل دیگری برای این مشکل وجود دارد، به همین دلیل شهروندان در ازای پولی که پرداخت می کنند، بنزین کمتری دریافت می نمایند.

البته بعضی شهروندان دلایل دیگری نیز مطرح کردند که به دلیل عدم اثبات آنان از انعکاس آن ها خودداری می شود.

شایسته است مسئولین به ویژه شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر با نظارت دقیق بر جایگاه های سوخت هر چه سریع تر موضوع را بررسی و نتیجه را به شهروندان بوشهری اعلام کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری لحظه نیوز، تاریخ انتشار: شنبه 15 آبان 1395، کدخبر: ۴۵۰۰۸، www.lahzenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین