پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
فرودگاه کلاله پس از 16 سال رکود در اردیبهشت ماه سالجاری با حضور رئیس جمهور فعالیتش را دوباره آغاز کرد اما دو ماه بعد پروازهایش غیرفعال شد و همچنان راکد است.
شعارسال: در تاریخ 16/09/91 خبری مبنی بر در خواست فرصت 2 هفته ای وزیر راه برای تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه شهرستان کلاله منتشر شد و درخبری دیگر که در تاریخ 11/10/91 منتشر شد٬ معاون امور عمرانی استاندار گلستان عبدالرضا دادبود گفته بود: در فرودگاه شهرستان کلاله هیچ مشکل فنی وجود ندارد و در یک ماه آینده مجددا بازگشایی می شود.

پس از این اخبار می توان نتیجه گرفت که همه چیز برای فرودگاه کلاله مهیاست تا دوباره پرواز داشته باشد.

در واکنش به این اخبار در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان کلاله برگزار شده بود امام جمعه شهرستان حاج آقا کشیری ضمن انتقاد شدید از مسئولین هواپیمایی خواستار بازگشایی مجدد فرودگاه شد.

شاید در آینده مسئولین به وعده های خود جامع عمل بپوشانند شایدم دوباره کوتاه بودن طول باند فرودگاه را بهانه ای برای به تعویق انداختن بازگشایی مجدد فرودگاه قرار دهند فعلا با بهانه هایی مختلف از رمضان امسال پروازها قطع شد وما امیدواریم طبق گفته معاون عمرانی استاندار در ماه آینده شاهد بازگشایی مجدد فرودگاه باشیم.

این فرودگاه 315 هکتار دارد و در سه کیلومتری غرب کلاله واقع شده و پیش از این برای پرواز هواپیماهای سمپاش از این مکان استفاده می شده است

فرودگاه کلاله 35 سال قدمت دارد و با توجه به فاصله بیش از 300 کیلومتری شرق استان با فرودگاه بین المللی گرگان، تسریع در تکمیل فرودگاه کلاله باید در دستور کار قرار گیرد.

استان گلستان با توجه به موقعیت بسیار خوب گردشگری که دارد نیازمند توجه ویژه مسئولان بوده تا علاوه بر افزایش رفاه حال عموم شهروندان این استان در جذب گردشگر بیشتر داخلی و خارجی، ایجاد اشتغال و ... نیز به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

با توجه به ارتباط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی گلستان با کشورهای همسایه، فرودگاه استان تا آماده شدن کامل ظرفیتها فاصله دارد و باید بسترهای مورد نیاز فراهم شود تا بتواند نیازهای مردم استان و متقاضیانی که برای امر توسعه استان به منطقه سفر می کنند را تامین کند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری کلاله خبر، تاریخ انتشار: شنبه 16 دی 1391، کدخبر: 1199، www.kalalekhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین