پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه از ترخیص بیمار کرونایی با ۸۰ درصد درگیری ریه خبر داد.
شعارسال: محمدجواد طاهری ساعتی پیش با اعلام این خبر اظهار داشت: بیمار خانمی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون و با ۸۰ درصد درگیری ریه از تاریخ ۲۹/۴/۱۴۰۰ تحت ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش ICU بستری بوده است.

وی افزود: این بیمار پس از ۲۱ روز از دستگاه جدا شده و در نهایت پس از ۳۷ روز بستری با حال عمومی نسبتاً خوب از بیمارستان ترخیص شده است.

این پزشک بیان کرد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هموطنان خبر ترخیص بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایط او شده بسیار خوشایند و امید بخش است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه اظهار کرد: قریب به یک سال و نیم بوده که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار بیماران مذکور قرار گرفته است.

طاهری ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان و پزشکان متخصص این بیمارستان از جمله دکتر عبدالعظیم ویسی زاده و دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: کرونا به هیچکس رحم نمی‌کند و لیکن طی ماه گذشته و با افزایش شدید بیماران شهرستان عرصه بر خدمتگذاران تنگ شده که از همه مردم شهرستان درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در دور همی‌ها شرکت نکنند.
 

ترخیص خانمی ۶۵ ساله با ۸۰ درصد درگیری ریه به کرونا
 
شعارسال، بااندیک تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۱۹۶۷۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
امیدواریم که همه بیماران از بیمارستان به سلامتی مرخص شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین