پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
مهمترین حاشیه صبح روز سوم رای اعتماد را باید در «دو» «دو» کردن نمایندگان در حین سخنرانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دنباله‌گیری کرد. ایشان چه کرده‌اند که نمایندگان در حین سخنرانی مخالفان، دو دو می‌کنند. شایعاتی در خصوص صندلی‌های مدیرعاملی شرکت‌های تابعه مطرح است که با اخذ اطلاعات بیشتر، در خصوص آن در آینده صحبت خواهد شد.
شعار سال: سومین روز و پنجمین نوبت بررسی کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه یکم شهریور با دستور جلسه ادامه بررسی سوابق و برنامه‌های بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

دلجویی از متاخرین دیروز اولین دستور جلسه

سید محسن دهنوی دبیر هئیت رئیسه مجلس با اشاره به اعتراض سه تن از نمایندگان در روز گذشته به اعلام غیبت آن‌ها در صحن مجلس در حالی که حاضر بوده‌اند، با نام بردن از آن‌ها تصریح کرد که این افراد با چند دقیقه تاخیر، بعضا دو تا سه دقیقه می‌رسند که ممکن است به دلیل حضور آن‌ها در کمیسیون‌ها بوده باشد، اما در صحن و در خیل بررسی کابینه حاضر بوده‌اند و به این ترتیب از این نمایندگان دلجویی کرد.

تکرار بی‌نظمی در صحن مجلس

نکته قابل توجه در صحن علنی امروز مجلس فعالیت و بی‌قراری نمایندگان بود به طوریکه در حین سخنرانی وزیر پیشنهادی بهداشت بسیاری از نمایندگان در بین صندلی‌ها حرکت و تعدادی هم با وزرای حاضر در صحن به خوش و بش و گفتگو می‌پرداختند. آنچه که در صحن علنی مجلس مشهود بود زمزمه و همهمه‌ای متوالی در حین سخنرانی بهرام عین‌اللهی و حتی موافقین و مخالفین وزرا بود.

طنین شعار خاتمی در صحن مجلس یازدهم

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در صحن علنی امروز مجلس مجلس در زمان مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور گفت: خیلی‌ها با ما تماس گرفتند که صحبت نکنید، اگر وزیری مخالف نداشته باشد چطور می‌خواهد برنامه‌های خود را به مردم ارائه کند؟ شما باید بگویید «زنده باد مخالف من»!

«دو» «دو»‌ی نمایندگان به سخنان دو مخالف وزیر پیشنهادی کار

نطق آتشین هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مخالفت با حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی پس از پایان با «دو» «دو»‌ی نمایندگان به معنای مخالفت همراه شد؛ چنارانی بخشی از وقت خود را به عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران داد تا او نیز در مخالفت با وزیر پیشنهادی نطق خود را مطرح کند، اما لحظاتی پایانی سخنان روح‌الامینی نیز با مخالفت نمایندگان همراه بود و او را با «دو» «دو» همراهی کردند.
تعداد بازدید : 4
چنارانی، مخالف وزیر پیشنهادی کار:

چندین صفحه از برنامه آقای عبدالملکی را با سرچ در اینترنت هم می‌توان یافت

کسی که از یک بدنه یک وزارت‌خانه نیست ۶ ماه فرصت می‌خواهد که فضا را بشناسد، ما زمان نداریم. ما به برنامه نیاز داریم.

تعداد بازدید : 4

افراد زیادی تماس گرفتند که در مخالفت با عبدالملکی حرف نزنید

آقای رئیسی شما باید بگویید زنده باد مخالف ما

وزارت کار سرقفلی وزارتخانه‌ها است. گردش مالی هنگفتی دارد.
تعداد بازدید : 3
 
مخالف وزیر پیشنهادی کار: عبدالملکی داور موفقی در مسابقه تلویزیونی میدان بودند

روح الامینی، مخالف وزیر پیشنهادی کار:

عبدالملکلی داور موفقی در مسابقه تلویزیونی میدان بودند. عبدالملکی اشراف به حوزه این وزارت خانه ندارد. تفاوت کمیته امداد با یک وزارت‌خانه خیلی زیاد است.

دعوای لفظی آزادی‌خواه و ویس‌کرمی

پس از اینکه مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در یک سوم زمان پایانی نطق مخالفت خود با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود و از برنامه‌های ساداتی‌نژاد و اینکه هیچ اشاره‌ای در برنامه‌ها به مسئله آب نشده است، جو مجلس متشنج و احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس به مخالفت با ویس کرمی پرداخت و به سخنان او انتقاد کرد؛ در پاسخ، اما نماینده خرم‌آباد به آزادیخواه گفت: همین که شما به عنوان یک طلبه سخنگوی کمیسیون کشاورزی هستید، خود جای سوال و تعجب دارد.
 
روز سوم رای اعتماد و دنیایی از حاشیه‌ها
 
پس از نطق ویس کرمی علی نیکزاد نایب اول مجلس با بیان اینکه آقای ویس کرمی از وقت ۱۵ دقیقه‌ای خود به خوبی استفاده کرده و ما نیز به حرف ایشان گوش کردیم، اما جو مجلس آنقدر سنگین نیست که نمایندگان به وظیفه نمایندگی خود نپردازند؛ همچنین باید حرمت مجلس حفظ و از کمیسیون‌ها دفاع شود. علاوه بر آن طلبه بودن هم شرف است و هم افتخار.

شعرخوانی دلخوش در مدح وزیر دادگستری

کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس پس از آنکه برای ارائه گزارش کمیسیون متبوع خودپشت تریبون حاضر شد، ضمن ارائه سوابق امین‌حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری شعری در وصف و مدح او خواند.

از شعرخوانی دلخوش اباتری می‌شد حدس زد که این وزیر با اقبال نمایندگان مجلس یازدهم روبرو است به طوریکه نخستین وزیری بود که هیچ نماینده‌ای در مخالفت با او و برنامه پیشنهادی‌اش وقت نطق نگرفته بود و به گفته اباتری بیش از ۲۰۰ نماینده در جایگاه موافق او ثبت نام کرده بودند.

تجمع نمایندگان دور ساداتی‌نژاد

پس از اینکه سخنرانی وزیر پیشنهادی جهاد به اتمام رسید و به سمت جایگاه خود حرکت کرد نمایندگان به گفتگو با او پرداختند و این موضوع همزمان با ارائه گزارش دلخوش اباتری شده و همهمه موجود امکان ارائه گزارش را مختل کرده بود که قالیباف به نمایندگان و وزیر پیشنهادی جهاد برای قرار گرفتن در صندلی‌های خود تذکر داد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگو
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین