پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۶۲۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان شرق اصفهان درباره وضعیت جریان دوباره زاینده‌رود گفت: خبری از جریان دوباره زاینده‌رود نیست و به نظر می‌رسد احتمال کشت پاییزه کشاورزان بسیار اندک باشد.
شعار سال: اسفندیار امینی پیرامون احتمال بازگشایی زاینده‌رود برای کشت پاییزه کشاورزان اظهار داشت: با این لجام‌گسیختگی که بر روی رودخانه وجود دارد، وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای هر دو موضوع را رها کرده‌اند و احتمال اینکه برای کشت پاییزه توزیع آب داشته باشیم، کم است. ما هر روز در این باره با مسئولان جلسه و صحبت داریم و پیگیر این موضوع هستیم، اما متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزان در یک سال گذشته افزود: امسال همه شاهد بودند که متاسفانه وزارت نیرو به بهانه کم‌بارشی به حق‌آبه‌داران رودخانه آب نداد و ۱۰ روزی هم که آب رهاسازی شد، با این هدف بود که از خشک‌شدن درختان جلوگیری شود و این درختان یک بار آبیاری و‌تر شوند و همین که چطور تشخیص دادند که یک درخت مثمر با یک بار آبیاری می‌تواند یک سال دوام بیاورد خود جای بحث دارد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان شرق اصفهان تصریح کرد: قوانین زیاد و جامعی در کشور وجود دارد که تکلیف هر وزیر و وزارتخانه را مشخص کرده و اگر قوانین واقعا اجرا شوند، ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت. رودخانه زاینده‌رود به دلیل کم‌بارشی نخشکیده بلکه به علت عدم اجرای قانون خشکیده است و اگر ما باز گردیم به قانون این مشکل هم حل خواهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۶۰۲۸۸، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین