پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
چند روز پیش زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران در سخنانی نسنجیده و نشان دهنده عمق کم اطلاعی وی، مدعی شده بود که کارتن‌خوابی نوعی سبک زندگی است که الزاما به اعتیاد گره نمی‌خورد و باید مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آن‌ها ارائه دهیم؟ در پاسخ به این سطح از کم آگاهی ها، سید مهدی حجتی (حقوق دان) بیان داشته است که نوع زندگی زمانی می‌تواند سبک قلمداد شود که با انتحاب فرد همراه باشد. برخی از افراد با طرح مطالبی از این دست، می‌خواهند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
شعار سال: اینکه بسیاری از منتقدین به شیوه انتخاب و لیست‌سازی و سطح صلاحیت و کارآمدی اعضای شورای شهر خرده وارد می‌کنند، بی راه نرفته اند. بعنوان نمونه زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران، با نوعی کج فهمی مدعی شده است که کارتن‌خوابی نوعی سبک زندگی است که الزاما به اعتیاد گره نمی‌خورد. بنابر این وقتی در خصوص موضوع کارتن خوابی زنان صحبت می‌شود، باید حتما مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آن‌ها ارائه دهیم. خانمی که بنا به هر دلیلی و در یک فرایند خاصی ٢٠ سال در خیابان کارتن خوابی را تجربه کرده است را نمی‌توان یک دفعه از چنین سبک زندگی جدا کرد و به کانون خانه و خانواده سوق داد. پس باید تلاش کنیم آرام آرام در یک بستر مناسب بازگشت به چرخه زندگی سلامت رخ دهد.

فردی که فرق بین آسیب و سبک زندگی را نمی‌داند، شده است عضو شورای شهر پایتخت؟
 
انتقاد تند یک حقوقدان به سبک سری عضو شورا
 
چشم و دل آقای چمران و تیم لیست بند؟ روشن. این نوع و سطح برداشت به راحتی می‌تواند اثبات کننده عدم توانمندی و اشرافیت کارشناسی (حداقل‌ها در برابر اشرافیت حداکثری در مواردی همانند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و.) در عضو انتخابی باشد.

در مقابل این برداشت، سید مهدی حجتی (حقوقدان) در توئیتی بیان داشته است که نوع زندگی زمانی می‌تواند سبک قلمداد شود که با انتحاب فرد همراه باشد. برخی از افراد با طرح مطالبی از این دست، می‌خواهند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
 
انتقاد تند یک حقوقدان به سبک سری عضو شورا
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین