پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از بررسی به کارگیری نهاد وقف در علم و فناوری خبر داد.

شعار سال: دکتر منصور کبگانیان در هشتادو پنجمین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که به ریاست دکتر محمد رضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزارشد، در مورد دستور این جلسه گفت: در ابتدای این جلسه از دکتر فرهادی، وزیر علوم که ریاست شورای راهبردی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (I.S.C) را بر عهده دارند، در خواست شد که در اولین فرصت این شورا را تشکیل دهند.

وی افزود: چون این پایگاه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است، به همین منظور مقرر شد گزارش عملکرد و دستاوردهای این پایگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در ادامه این جلسه در ارتباط با تذکر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کمبود بودجه پژوهش و تحقیقات و برخی کاستی‌ها در فناوری‌های مهم و دارای اولویت در کشور، مباحثی مطرح شد.

قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در ادامه با اشاره به دستور این جلسه گفت: بررسی سیاست‌های اجرای به کارگیری ظرفیت‌های نهاد وقف در حوزه علم و فناوری دستور اصلی جلسه امروز بود.

بر اساس اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی، کبگانیان خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه وقف در بخش علم در کشور، فعال‌سازی این ظرفیت مهم با توجه به نیازهای روز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 آبان 1395، کد مطلب: 95081913588، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین