پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
هریک از محققان جوان می‌توانند با ارسال یک ویدئو ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از راه حل ابتکاری و علمی خود برای حل کردن یکی از مسائل مهم جهان اسلام در رقابت کنز شرکت کنند.
شعار سال: رقابت علمی کنز که توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) برگزار می‌شود در دومین دوره خود در سال ۱۴۰۰ از کلیه دانشگاهیان، دانشجویان و نوآوران زیر ۴۵ سال جهان اسلام دعوت می‌کند تا دستاورد‌های علمی و راه‌کار‌های نوآورانه خود را در ۶ حوزه اعلام شده رویداد و یا در پاسخ به چالش‌های ارائه شده توسط نهاد‌های بین‌المللی جهان اسلام در بخش پاویون‌ها ارائه نمایند.

شرکت‌کنندگان این رقابت می‌توانند دستاورد‌ها و یا پاسخ‌های علمی خود را در قالب یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌اای در وب‌سایت رقابت www.kans.mstfdn.org بارگذاری نمایند. این دستاورد‌ها یا پاسخ‌ها می‌تواند در قالب ایده، مقاله، کتاب، نمونه اولیه محصول یا محصول جدید باشد.
به ۶ اثر برتر جوایزی به شرح زیر اعطا خواهد شد:
- مدال و تقدیرنامه کنز
- نشان طلای ۳۰ گرمی
- کمک هزینه فرصت مطالعاتی به ارزش ۲۰۰۰ دلار
- امتیاز ویژه جهت بهره‌مندی از پلتفرم‌های شبکه‌سازی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) شامل STEP و EISA

لازم به ذکر است، کلیه آثاری که در پاسخ به چالش‌های اعلام شده توسط پاویون‌های بین‌المللی رقابت ارائه شده باشند، مستقیما برای پاویون مربوطه ارسال می‌شود؛ لذا رقابت علمی کنز نه فقط یک رقابت بلکه بازاری است که دانشمندان، محققان و نوآوران جوان می‌توانند مشتریانی فراتر از مرز‌های کشور خود برای دستاورد‌های علمی‌شان بیابند.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار ویدئویی ۱ شهریور ماه می‌باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پارک فناوری پردیس، تاریخ انتشار: ۱۸شهریور۱۴۰۰، techpark.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: جهان اسلام
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین