پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
مدیرکل تعاون، کار و ورفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سرمایه تعاونی‌های استان ۵۲۰ میلیارد ریال و صادرات آن‌ها، امسال ۴۵۸ هزار دلار است.
شعارسال: حسن نوری گفت: سرمایه تعاونی‌های استان ۵۲۰ میلیارد ریال و صادرات آن‌ها، امسال ۴۵۸ هزار دلار است.

نوری مجموع درآمد‌های این تعاونی‌ها در سال گذشته را ۶۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: کرونا بر روند فعالیت این بخش اقتصادی نیز اثر منفی گذاشته است.

وی در ادامه از تشکیل ۲۵۰ تعاونی در پنج سال اخیر خبر داد و گفت: به طور میانگین سالانه ۵۰ تعاونی در استان تشکیل شده و در مجموع برای پنج هزار و ۵۳۵ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از نظارت‌های مستمر بر روند فعالیت‌های این تعاونی‌ها نیز خبر داد و گفت: از سال گذشته تا کنون چهار هزار و ۸۸ بازدید نظارتی از این تعاونی‌ها صورت گرفته است.

نوری اضافه کرد: امسال ۵۰ تعاونی با توجه به نوع فعالیت‌ها و میزان درآمدزایی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شده اند.

وی تعاونی‌ها را راه وصول نتیجه موثر و اثر بخش در اقتصاد جامعه دانست و گفت: برای تحقق ۲۵ درصد سهم تعاون در اقتصاد و اشتغال باید تلاشی همه جانبه انجام شود و برای رسیدن به این هدف باید برای حذف رانت‌ها و اعتمادسازی مردم به بخش تعاون اقدامی مؤثر صورت گیرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۹۲۳۸، ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین