پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
وزیر نفت به شرکت متانول دیر آمد، کدام طرح کارشناسی شده به ایشان داده شد که موافقت کند یا نکند.نماینده مردم اجازه دو دقیقه صحبت کردن نداشته است؟ و یا اگر وقت داشتند چه چیزی را باید بیان کنند.کدام اتاق فکر برای طرح های کارشناسی در شهرستان شکل گرفته است که جواب نگرفته ایم؟
شعارسال: در حاشیه سفر وزیر نفت به شهرستان دیر و کلنگ زنی پروژه اورژانس هوایی مرکز استان(توسط سازمان هلال احمر کشور) ؛‌سوالی ذهن مردم شهرستان دیر را درگیر خود کرد و آن هم این بود که تکلیف اورژانس هوایی دیر چه شد ؟

کسی گفت که اورژانس دیر را دزدیند و به مرکز استان بردند و دیگری توپ را در زمین فلان نهاد و مسول انداخت و تنها چیزی که باز هم فراموش شد اصل سوال و همان اورژانس هوایی بود.

به راستی با شهر و دیار خود چه کرده ایم که هنوز بعد گذشت سالها و پیشرفت امکانات ؛‌دیر تنها شهری است که همیشه افسوس گذشته خود میخورد.چه خوشمان بیاید و چه نیاید رفتار مقام ارشد استانی و کشوری تابعی از رفتارهای ما در داخل شهرستان دیر می باشد.

چه انتظاری از وزیر نفت داریم وفتی که انچه که می بایست انتخاب کنیم و حق انتخاب هم با خودمان بوده را به شکل طنز گونه ای برگزیده ایم و امروز ادای یک دلسوز دردمند داریم.فکر میکنید تنها مشکل شهرستان دیر اورژانس هوایی است که تازه آن هم تامین اعتبارش بعده وزارت نفت است؟

چرا مشکلاتی را که خودمان راسا بوجود آورده ایم و یا راسا می بایست حل کنیم را فراموش کرده ایم و در پی چیزی میدویم که دستیابی به آن به مراتب سخت تر است.وزیر نفت به شرکت متانول دیر آمد، کدام طرح کارشناسی شده به ایشان داده شد که موافقت کند یا نکند.

نماینده مردم اجازه دو دقیقه صحبت کردن نداشته است؟ نه نماینده رسمی در سطح کلان(نماینده مجلس) و نه نماینده محلی(شورا) و یا اگر وقت داشتند چه چیزی را باید بیان کنند.کدام اتاق فکر برای طرح های کارشناسی در شهرستان شکل گرفته است که جواب نگرفته ایم؟

بی شک وزارت نفت با آن همه سرمایه مادی و معنوی هنوز نتوانسته رضایت نسبی پرسنل خود را در منطقه پارس جنوبی از لحاظ امکانات درمانی تامین کند پس بدیهی است که گفته شود امکانات برای محیط پیرامونی پیشکش. وزارت نفت باید متوجه باشد و یا توجیح شود که اورژانس هوایی بیش از آنکه نیاز مردم شهرستان دیر باشد نیاز صنعت نفت است.

آتش سوزی و حوادث پی در پی در این چند ماه اخیر بی شک اجرای این طرح را ضروری میکند و گرنه این مردم در روزهای سخت خود کمک حالی به خود ندیدند و قریب به بیست شناور سوخت و تمام شد و رفت. داد زدن و فریاد زدن سر استاندار و وزیر و ریس جمهور وهیچ هزینه ای ندارد و شاید هم بی نتیجه هم باشد ولی به خود بیایم و پیش وجدان خود سوال کنیم که ما تمام وظایف خود را در قبال شهرستان انجام داده ایم یا نه ؟ اگر جواب منفی است پس به فکر اصلاح باشیم و اگر مثبت است که نباید وضعمان اینگونه باشد چون از دست دادن قطار وقتی درناک است که دنبال آن دویده باشی و گرنه اگر سر جای خود ثابت ایستاده ایم ؛‌درد از دست دادن هیچ قطار و فرصتی را درک نخواهیم کرد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری سیرانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 شهریور 1395، کدخبر: 26724، www.sirana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین