پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
فرماندار شهرستان دیر گفت: براساس داده‌های آماری ایستگاه‌های باران سنجی در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز شهرستان دیر ۲۶۶ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.
شعارسال: حمزه اعتماد در حاشیه نشست اضطراری با اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: براساس داده های آماری ایستگاه‌های باران سنجی، در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز شهرستان ۲۶۶ میلیمتر بارندگی، بردستان ۲۷۰ میلیمتر، آبدان ۲۰۵ میلیمتر، لمبدان ۲۰۴ میلیمتر، دوراهک ۱۷۹ میلیمتر و روستای جبرانی ۱۳۵ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی از از آمادگی کامل اکیپ‌های امدادی و عملیاتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با کمک بخشداری، شهرداری بردخون و همه دستگاه‌های عملیاتی و امدادی تعداد ۴۰ خانواده که در حاشیه رودخانه مند در بخش بردخون زندگی می‌کردند برای پیشگیری از حادثه سیل تخلیه در حسینیه‌ها و سالن ورزشی بردخون اسکان یافتند.

اعتماد با اشاره به سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری جو شهرستان را تحت تاثیر قرار داد، گفت: این سامانه اگرچه بارش‌های مناسبی برای همه نقاط این شهرستان به همراه داشت، اما خوشبختانه به جز آب گرفتگی برخی منازل در شهر دیر و بردستان هیچ‌گونه خسارت جانی در بر نداشته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی ستاد بحران شهرستان و استان، تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی خدمات‌رسانی و عملیاتی شهرداری و هلال احمر و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیر، از شب گذشته تا کنون که شدت بارندگی‌ها را در این شهرستان شاهد بوده‌ایم در حال خدمات رسانی و تخلیه آب منازل خسارت دیده هستند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: خوشبختانه از شروع بارش‌ها که از اوایل هفته جاری در این شهرستان آغاز و تا کنون نیز ادامه دارد، هیچ گزارشی از قطعی آب و برق در این شهرستان نداشته‌ایم و خسارات احتمالی بارندگی ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط ادارات مربوطه به مدیریت بحران استان اعلام خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کدخبر: 3909304 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین