پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
روز گذشته که از کنار پروژه نیمه تمام روگذر جوادالائمه در پادادشهر اهواز عبور می کردم چشمم به بنر تبلیغاتی بزرگی در کنار این پروژه افتاد که شهرداری در آن با اعتمادبه نفس نوشته بود ما به وعده های خود عمل می کنیم!
شعارسال: اگر کسی از شهر یا منطقه دیگری به این محل آمده باشد شاید این شعارتبلیغاتی شهرداری اهواز را باور کند ولی برای من که هر روز از این مسیر عبور می کنم نه!

پروژه ای که زمان افتتاح آن سه بار به تعویق افتاده است و برای تکمیل کردنش حداقل چندین ماه زمان نیاز است نمی تواند اینگونه موجب افتخار شود چرا که شهروندان این شهر به لطف ابزارهای ارتباطی از پروژه های دیگر شهرها مانند تهران،اصفهان،تبریز و مشهد و...بهتر از مدیران شهرداری اهواز خبر دارند و می دانند برای تکمیل هر پروژه ای شهرداری موظف به تعیین زمان است و اگر در زمان مقرر پروژه به اتمام نرسید باید پاسخگو باشد.

برخی می گویند حالا این پروژه هم قدری به تاخیر بیفتد چه ایرادی دارد مهم انجام کار است، این افراد احتمالا یا در شهر اهواز زندگی نمی کنند یا اگر شهروند این شهر هستند محل عبورومرور روزانه آن ها از زیرگذر شریعتی واقع در منطقه آخر آسفالت و میدان شهید بندر و ....نمی گذرد تا شاهد قفل شدن شهر اهواز به علت تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی وعده داده شده توسط شهرداری باشند.

البته شهروندان اهوازی ثابت کرده اند که صبورند و هیچگونه سختگیری نسبت به بهانه های مدیران شهری برای به تعویق انداختن پروژه های شهری ندارند نمونه بارز این مساله پروژه متروی اهواز است که با همت مدیران راه اندازی آن سال ها به تعویق افتاده است و با روند کند پیشرفت فعلی می تواند به عنوان یکی از آثار تاریخی اهواز مورد بازدید علاقه مندان به میراث فرهنگی قرار گیرد.

در پایان مطلب می خواهم به شهرداری اهواز پیشنهادی ارائه کنم که در تبلیغات خود به جای به کار بردن جمله"ما به وعده های خود عمل می کنیم" از جمله"مابه وعده های خود دیر عمل می کنیم" یا " ما به وعده های خود اصلا عمل نمی کنیم" استفاده کند چرا که با استفاده از این دو جمله حداقل گامی در جهت فرهنگ سازی راستگویی و صداقت برداشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395، کدخبر: 105467، www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
این همه به وعده هاتون عمل میکنیسد باز چه رویی دارین میاین تبلیغات میکنید م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین