پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال توسط پویش پیشتازی برگزار می‌شود تا ایده‌پردازان و جوانان خلاق بتوانند توانمندی‌هایشان را در بازار کار به کار ببرند.
شعار سال: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح جامع از مهارت تا اشتغال با محوریت توانمندسازی، مهارت‌افزایی و موفقیت شغلی به صورت بوت کمپ در چهار بخش مهارت‌های نرم، برنامه‌نویسی پایتون، بازاریابی دیجیتال و علوم اجتماعی ۷ مهرماه سال جاری میزبان ایده پردازان خلاق می‌شود.

این رویداد به یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوانان یعنی اشتغال در کنار مهارت آموزی هم‌راستا با رشته تحصیلی پاسخ می‌دهد و به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کسب تجربه بالندگی علمی و فناورانه کمک می‌کند.

طرح جامع از مهارت تا اشتغال توسط مجموعه پویش پیشتازی طراحی و اجرا شده است تا بستر رشد، توسعه و رسیدن به هدف نهایی جوانان را محقق کند. در این طرح ابتدا بر روی مهم‌ترین مسئله روز دنیا، توانمندسازی در مهارت‌های نرم تمرکز دارد و با برگزاری ۴۸ ساعت کارگاه توانمندسازی تعاملی و مسئله محور مخاطبان را در این مسیر همراهی می‌کند.

با ارائه فرصت‌های داوطلبانه، بستر کسب تجربه و به کارگیری مهارت‌های ارائه شده در محیط واقعی کار برای جوانان فراهم می‌شود.

بر اساس نیاز سازمان‌ها و مخاطبین، مسیر توانمندسازی تخصصی مهارت سخت در سه بخش دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی پایتون و علوم اجتماعی به همراه تضمین استخدام برترین دانش‌پذیران و همچنین تسهیل ورود ایده‌پردازان به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد فراهم شده است.

علاقمندان تا ٣١ شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا ازطریق وب‌سایت پویش در این طرح ثبت نام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۷۴۰۲، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین