پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
امام جمعه پارس آباد اظهار داشت: پارس آبادمغان ۴۳ سال است جاده مناسب ندارد. شهرستانی با درآمد میلیاردی، کسی جوابگوی وضعیت نابسمان جاده هایش نیست.
شعار سال: حجت الاسلام باقری بنابی در دیدار با مدیر کل راه وشهرسازی استان اردبیل که در دفتر امام جمعه پارس آباد برگزار شد، از وضعیت نابسامان جاده‌های شهرستان اعلام نارضایتی کرد و گفت: در پارس آباد طایفه‌ای یا خانواده‌ای را پیدا نمی‌کنید که یکی از عزیزانشان قربانی جاده شهرستان پارس آباد نشده باشد.
وی با بیان اینکه اوضاع خراب جاده‌های شهرستان پارس آباد باعث شده بسیاری از عزیزانمان در جاده‌ای که به نام جاده مرگ معروف شده جانشان را از دست دهند، گفت: چرا باید جاده شهرستان پارس آباد با آنهمه درآمد میلیاردی از محصولات کشاورزی که قطب کشاورزی ایران است بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی بایستی این گونه بوده و کسی هم جوابگوی نابسامان بودن وضعیت این جاده‌ها نباشد.
امام جمعه پارس آباد در ادامه بر ملاقات حضوری با رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود: اگر لازم باشد به خاطر حفظ جان مردم پارس آباد یک وقت ملاقات با اشخاص فوق ترتیب یابد تا مسئولان شهرستانی در این دیدار مشکلات مردم شهرستان پارس آباد را به گوش این مسئولان کشوری برسانند تا دیگر شاهد مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات در جاده مرگ مغان بیش از این نباشیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین