پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
رسانه‌های جهانی اعلام کردند پس از گذشت ۴ ساعت از اختلال در خدمات رسانی شرکت فیسبوک، مارک زاکربرگ رییس این شرکت ۷ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است و همزمان نیز داده‌های یک و نیم میلیارد کاربر فیسبوک در اینترنت به فروش گذاشته شده است.
شعار سال: ارزش سهام غول‌های فن آوری آمریکایی همچنان درحال سقوط است. بنابر گزارشات، کارمندان فیس بوک حتی قادر به ورود به ساختمان نیستند و دلیل آن وجود اختلال در کارت‌های سازمانی اعلام شده است.
این رسانه روسی همچنین در توییتی اعلام کرد اطلاعات خصوصی بیش از ۱.۵میلیارد کاربر فیس بوک توسط هکر‌ها برای فروش عرضه شده است.

همچنین بر اساس داده‌های "پرایوسی افیرز" داده‌های عرضه شده برای فروش شامل نام کاربران، ایمیل، شماره موبایل، موقعیت مکانی، جنسیت و نام کاربری افراد است. داده‌ها جدید و مربوط به ۲۰۲۱ هستند
با این حال شرکت فیسبوک احتمال یک سایبری به این شرکت را بعید اعلام کرده است.

اگرچه فیسبوک احتمال حمله سایبری به سیستم‌های خود را رد کرده است، اما در تازه‌ترین خبر یک مقام آمریکایی در گفتگو با اسکای‌نیوز اعلام کرده در پشت پرده‌ی اختلال در زیرمجموعه‌های این شرکت و بسیاری از سایت‌ها حمله سایبری بسیار محتمل است.

فیس بوک اولین شبکه اجتماعی بود که کاربران آن از مرز یک میلیارد نفر عبور کرد و در حال حاضر به طور ماهانه بیش از ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون نفر کاربر فعال دارد. این شرکت در حال حاضر همچنین مالکیت چهار رسانه اجتماعی بزرگ را در اختیار دارد که هرکدام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارند: فیس بوک (شرکت اصلی)، واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۳مهر ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۴۹۴۰۸۲ irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین