پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
قصد تخریب آقای زاکانی وجود ندارد، بلکه قصد نابود سازی فرآیندهای ناکارآمد تصمیم سازی های جهت دار و تصمیم گیری های بعضا آلوده به فساد وجود دارد. آقای زاکانی در کنار دیدن باید بپرسد که فلور گیاهی کاشته شده در کمربند سبز چه مواردی بوده و چقدر با زیست بوم تهران سازگار است؟ باید بپرسد که سرعت اجرای پروژه به چه میزان است و آیا این پروژه حداکثر ظرف چهار سال به اتمام می رسد؟باید بپرسد که عملکرد سالیانه کمربند سبز چقدر است؟ باید بپرسد که به چه شیوه‌هایی می توان بهره وری کار را بالاتر برد. در تهران طرح چندبار ساخت مسیر دوچرخه هم داشیم و داریم آقای زاکانی ، قراردادن دوچرخه در اختیار مردم و چند شرکت جمع آوری هم داریم و ..... . آیا اولویت در هزینه کرد شهری رعایت شده است؟ مراقب پوست خربزه‌ها باشید.
شعار سال: شهردار تهران به همراه تعدادی از مدیران شهرداری از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲گانه تهران بازدید کرد.

علیرضا زاکانی در برنامه مفصلی از بوستان‌های جنگلی مناطق ۲۲ گانه تهران و همچنین کمربند سبز پایتخت بازدید کرد. این بازدید که از ساعت ۶ صبح امروز آغاز شد بیش از ۹ ساعت به طول انجامید و شهردار تهران در جریان امور مربوط به توسعه کمربند سبز تهران قرار گرفت.

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و محمدعلی مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران در این بازدید زاکانی را همراهی کردند.

بوستان جنگلی یک هزار هکتاری تلو، لویزان، چیتگر، ملت، ولایت، کوهسار، جوانمردان، پروژه جنگلکاری خاتم الانبیاء (ص) و ... برخی از بوستان‌هایی بودند که شهردار تهران از آن‌ها بازدید کرد.

شهردار تهران پیش از آغاز بازدید از بوستان‌های با حضور بر سر مزار پاک شهدای دفاع مقدس با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای والا مقام ادای احترام کرد و یاد و خاطره آن‌ها را گرامیداشت.

شهردار تهران در حساب کاربری توییتر خود درباره این بازدید نوشت: «‏هوای پاک و تفریح و نشاط جزء نیاز‌های مردم تهران است. امروز از بوستان‌های جنگلی تهران بازدید کردم. کار‌های بزرگی انجام شده و باید پروژه‌هایی از جمله اردوگاه‌های تفریحی، اماکن گردشگری و بومگردی و مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی ایجاد شود.»
 
تعداد بازدید : 5


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۲۵۱۲، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین