پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
در شب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) هنجارشکنی عده‌ای برای عبور از شیوه نامه‌های بهداشتی با هوشیاری خدام بارگاه رضوی و مردم ناکام ماند.با هر رویکردی که به مسئله نگریسته شود، رعایت چارچوب ها آنهم در حرم مطهر یک الزام قانونی، دینی و اخلاقی تلقی می گردد.
شعار سال: گویا در پی انتشار فراخوان عده‌ای در فضای مجازی برای عبور از شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های پیش بینی شده در حرم رضوی، چند نفر با پریدن از روی مسیر‌های تعیین شده برای زیارت قصد اخلال در نظم اطراف ضریح را داشتند، این هنجارشکنان با برخی رفتار‌های خارج از شئون، لحظاتی در فضای اطراف روضه منوره ازدحام ایجاد کردند و باعث شدند روضه منوره به صورت موقت بسته شود، اما با هوشیاری خدام و زائران رضوی به سرعت مسیر تشرف به حالت عادی بازگشت. این در حالی بود که اکثریت قاطع زائران بارگاه منور رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در کمال آرامش آداب زیارت را به جا می‌آوردند و مشغول عزاداری بودند.
 
این فرد که گروهی را هم گرد خویش جمع کرده، علنا در حرم امام رضا فریاد می‌زند: در ایران، چون بابت کرونا برخی حرم‌های مقدس، تعطیل بودند، بیمارستان‌ها از بیماران کرونا پر شد و در عراق، چون حرم امام حسین تعطیل نشد، بیمارستان‌های‌شان خلوت بوده است.
لازم به توضیح است که حرم‌های مقدس و مسجد‌ها در ایران هیچ‌گاه کاملا تعطیل نشدند و ادعای این فرد از این بابت مبهم بوده و روشن نیست بنابر کدام آمار‌ها از وضع بیماران یا واکسیناسیون در عراق، مدعی می‌شود که بیمارستان‌های عراق بیماران کرونایی کمی داشته‌اند؟

تعداد بازدید : 283
ناکام ماندن و کنترل هنجارشکنی عده‌ای در حرم مطهر رضوی
 
سوال اینجاست که آیا می دانید مداح مورد اشاره کیست؟ تعجب تان وقتی بیشتر می شود که متوجه شوید بنا بر ادعای برخی از منابع خبری ایشان، حسین عینی فرد معروف است . برخی از افراد او را از مداحان نزدیک به بیت سید صادق شیرازی تصور می کنند؟! منتظر دریافت توضیحات احتمالی به منظور اصلاح یا تقویت خبر و ادعاهای مطرح شده در آن هستیم. 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون و فضای مجازی
اخبار مرتبط
برچسب ها: امام رضا ، حرم ، کرونا ، زائران ، شهادت ، ناکام ماندن و کنترل هنجارشکنی عده‌ای در حرم مطهر رضوی ، کنترل هنجارشکنی در حرم مطهر رضوی ، هنجارشکنی در حرم امام رضا ، آشوب در حرم امام رضا ، کنترل آشوب در حرم امام رضا ، شب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج ، شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج ، شب شهادت امام رضا ، ناآرام کردن حرم در شب شهادت امام رضا ، رعایت چارچوب های حضور در حرم امام رضا ، برهم زدن نظم اطراف ضریح امام رضا ، برهم زدن نظم روضه منوره ، مداح برهم زننده نظم حرم ، حسین عینی فرد ، حاج حسین عینی فرد ، حسین عینی فرد کیست ، حسین عینی فرد کجاست ، هیجانات دینی یا قانون شکنی ، حفظ حرمت و نظم حرم ، ادعای ارتباط حسین عینی فرد با بیت صادق شیرازی ، تکذیب ادعای ارتباط حسین عینی فرد با بیت صادق شیرازی ، دنبال کننده های حسین عینی فرد در فضای مجازی ، آثار مداحی حسین عینی فرد ، نوحه های معروف حسین عینی فرد
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Doki
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
5
چند روز پیش حسین اقا رو تو قم خیابون ارم دیدمش داشت میرفت به طرف باب الجواد،دویدم گرفتمش ازش پرسیدم:آقای عینی فرد بینی و بین الله راستشو بگو تو واقعا مرجع تقلیدت سید صادق شیرازی که باهاش عکس گرفتی؟
ایشون اول تعجب کرد که من عکسشو از کجا دیدم بعدشم گفت :
نه خیر مرجع من آیت الله سید صادق شیرازی نیست و اون بار هم که پا شدم رفتم به دعوت یکی از دوستان بود که تو دفتر سید صادق کار میکرد…و در آخر هم گفت برای من فقط این مهمه که یه رهبر دارم که تو عید که همه دنبال جشن بودن برای مادرش عزاداری گرفت…منم به حسین اقا گفتم دمت گرم حاجی خیلی بات حال کردم ایشونم گفت یا علی مدد و رفت…
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
این کامنت اصل نیست . کپی سال 1393 است. خبر شما مربوط به 1400 است؟ چرا دقت نمی کنید
مدیر پایگاه

سلام


ما هم متوجه شده بودیم، اما بدلیل اینکه بنوعی قصد توضیح و تصحیح درباره خبر را داشت، منتشر کردیم

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
3
بقول حاج حسین که خودش گفت:«از کی تا حالا کسی میتونه نوکر امام حسینو خراب کنه؟»
در رابطه با عکس ایشونم با شیرازی توضیحات به حد کافی داده شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
1
0
خفه شو تو سگ کی باشی که بخوای درباره حسین آقای عینی فرد بد بگی و نظر بدی
تو دهنتو ببند
مدیر پایگاه سلام و عرض ادب
شما طرفدار ایشون هستید؟ بعید بدانیم خود آقای عینی فرد هم از دیدن کامنت ارسالی شما راضی باشد. دو توصیه برای شما داریم. اول کنترل خشم و ارسال متین نظرات تان و توجیه موافقت ها و مخالفت ها برای ما و دوم رعایت ادب. 
نمی توانیم بپذیریم که کسی با این سبک حرف زدن، ادعای مذهبی بودن بتواند بکند؟! هرچند که مصداق آشکار توهین بوده و قابلیت پیگیری کیفری هم دارد(به مناسبت تولد بانوی کرامت و طهارت خانم فاطمه زهرا ، نشنیدیم و گذشتیم).
ممنون از همه عنایات و الطاف علی آقا ذوقیان( احتمالا چنین اسمی بر اساس نام نوشته شده در کامنت و ایمیل آدرس نگارش یافته)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
0
حقا و انصافا با صداش حال نکردین تا حالا، اشک نریختی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
آدم باید حواسش باشه گنده تر از حد خودش حرف نزنه . همیشه از روی قلدری و زور حرف میزنه . بشین بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
چرا یاد نمی گیرید حرف طدن ها و انتقادات تون با احترام همراه باشه. ناتوانایی هاتون ( ترس، توقع نداشتن،غافلگیر شدن)رو بصورت حشونت چرا بروز می دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین