پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
“مجید عزیزی” نائب رئیس شورای شهر رشت به برخی از مدیران شهری به دلیل باندبازی و لابی گری هایشان هشدار داد.
شعار سال: مجید عزیزی نائب رئیس شورای شهر رشت به برخی از مدیران شهری به دلیل باندبازی و لابی گری هایشان هشدار داد.

وی گفت: برخورد‌ها و رفتار‌های گذشته مدیریت شهری و وصل بودن برخی به جریانات قدرت عرفی را به یادگار گذاشته است که برای گرفتن پست‌های مدیریتی با لابی گری مدیریت شهری را به چالش می‌کشند.

نائب رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از افراد به جهت اینکه به برخی از اعضای شورا یا مدیریت کلان استانی وصل هستند، پستی را قبول می‌کنند و رئیس فلان سازمان یا شهردار فلان منطقه می‌شوند و پس از گذشت ۲ الی ۵ سال به جهت عدم خلاقیت جدید یا اتمام دوره حکم مسئولیتی خود جابجا می‌شوند، اما متاسفانه فضایی باب شده که تا پست هم‌تراز نگیرند وارد شهرداری و کار‌های اداری نمی‌شوند و در قلیان‌سراها، رستوران‌ها و لابی‌های سیاسی می‌چرخند تا بتوانند پست بگیرند.

وی افزود: این افراد متاسفانه علاوه بر حقوق، اضافه‌کاری هم می‌گیرند و این همان ولنگاری و چالش مدیریتی است که بیان کردم، این در حالی است که تعداد این افراد نیز قابل توجه است.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه معنایی ندارد شهر رشت که شهر باران است و دو رشته رودخانه دارد با یک بارندگی دچار آبگرفتگی شود، گفت: مدیریت و حاکمیت شهری باعث شده رودخانه‌ها به این وضعیت بغرنج دچار شوند. نجات این ۲ رودخانه قطعا راهکار دارد و مزیت بزرگی برای شهر رشت است، اما نگرش و نگاه مدیریت جهادی و نگرش علمی جهت اجرای پروژه نیاز است.

وی اضافه کرد: مطالعات خوبی در رابطه با ۲ رودخانه شهر رشت انجام شده است، بر اساس رصد موجود، ۸۰ درصد منابع آبی این رودخانه‌ها در حال حاضر از فاضلاب‌ها می‌باشد! اگر فاضلابی که به رودخانه منتهی می‌شود را جمع کنیم برای برون‌رفت از این قضیه و تأمین آب این دو رودخانه، ۲ سد، عزیزکیان در لاکان و سد بهدان در شهرصنعتی طراحی شده تا در طول سال منابع آبی این دو رودخانه را تامین کند که البته انجام این پروژه نیازمند عزم ملی است و باید حاکمیت ورود کند.
 
تعداد بازدید : 3

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ۸ دی، تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۵۱۱۴، www.۸deynews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین