پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
ـ معاون سیاسی امنیتی فرمانداری خرم‌آباد ماجرای حادثه آلودگی آب روستای سرکانه عباس‌آباد (تکانه گله‌دار) از توابع خرم‌آباد را تشریح کرد.

شعار سال:کامبیز نورخدایی  با اشاره به آخرین وضعیت حادثه شب گذشته روستای سرکانه عباس‌آباد (تکانه‌ گله‌دار) اظهار داشت: در روستای تکانه گله‌دار از توابع شهرستان خرم‌آباد 400 نفر جمعیت در قالب 60 خانوار زندگی می‌کنند که متأسفانه شب گذشته افراد ناشناس به‌دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به آلوده کردن آب روستا می‌کنند.
 
وی افزود: دو خانواده از روستای مذکور طی چند ماه گذشته به‌دلیل اختلافات خانوادگی که پرونده آنها در دادگستری در حال جریان است بارها با هم درگیری داشته‌اند و طی روزهای اخیر نیز طرفین دعوا و یا افرادی دیگر که قصد سوءاستفاده از این موضوع را دارند اقدام به تیراندازی به ترانس برق روستا کرده‌ بودند.
 
معاون سیاسی امنیتی فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: شب گذشته نیز افرادی ناشناس با استفاده از سموم مورد استفاده در کشاورزی اقدام به آلوده کردن آب شرب روستا کردند که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه عوامل نیروی انتظامی، بسیج، فرمانداری و بخشدار مرکزی خرم‌آ‌باد و عوامل آبفا در محل حضور پیدا کردند
 
وی بیان کرد: متأسفانه بر اثر مسمومیت آب شرب روستای مذکور 14 نفر مسموم و به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد منتقل شدند که خوشبختانه پس از سم‌زدایی بدن مصدومان حال عمومی آنها خوب گزارش شد و از بیمارستان مرخص شدند و تنها یک کودک 9ساله در بیمارستان بستری است که البته حال عمومی این کودک نیز رضایت‌بخش است.
 
وی با ابراز اینکه "هم‌اکنون آبرسانی به‌وسیله تانکر در روستا انجام می‌شود" اضافه کرد: بلافاصله پس از حادثه عوامل واحد اتفاقات آب امور آب و فاضلاب شهرستان خرم‌آباد و کنترل کیفیت شرکت در روستای موردنظر حضور پیدا کردند و به‌دلیل جلوگیری از آسیب به سلامت مردم روستا آب شرب شبکه را قطع و عملیات سالم‌سازی شبکه آب درحال انجام است که تا پایان امروز سیستم آبرسانی آب شرب روستا وصل می‌شود.
 
نورخدایی گفت: با اقدامات انجام‌شده توسط نیروی انتظامی سرنخ‌هایی از عاملان این حادثه پیدا شده است و در حال شناسایی آنها هستند.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم ، تاریخ انتشار:  11 آبان  1400، کدخبر: 2600506، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین