پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۶۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
چرا مرگ بر آمریکا؟ واقعا چرا؟ تامین منافع با رویکرد استعمارگری و تاکید بر روش‌هایی نظیر بهره برداری چند جانبه از اختلافات بین کشور‌ها، فروش وسیع جنگ افزار، اعمال انواع تحریم‌ها با تاکید بر چند جانبه گرایی، استعمار جدید بواسطه مدیریت جهت دار فناوری، تلاش برای برهم زدن امنیت داخلی کشور‌ها و ایجاد تشنج و بی ثباتی و ...، آیا برای توجیه علل مرگ بر آمریکا کافی نیست؟ در طی جنگ تحمیلی و دوره دفاع مقدس، ۱۳۶۲ مدرسه ایرانی بمباران شد و ۳۶ هزار دانش آموز این کشور در جریان جنگ و بمباران، به شهادت رسیدند.
شعار سال: در دوره جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش آموزان پسر و دختر این کشور شهید شدند و با وجود گذشت بالغ بر ۴۰ سال، برخی از آنان هنوز هم مفقود الاثر هستند. کشور بیش از ۸۵۶ نفر جانباز دانش آموز داشته است. مدارس کشور، ۱۳۶۲ بار بمباران هوایی شدند. آیا دولت بعث توان این حجم تهاجم را داشت یا باید سرخط توانمندی عراق را در حمایت مستقیم و غیر مستقیم ۲۰ کشور خارجی پشت داستان با محوریت آمریکا جستجو کرد.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر جهان بینی و ایدئولوژی استعمارگر خارجی و استثمار گر داخلی سیاسیون امریکا است.
 
واژه جهان خوار برای توصیف ایالات متحده آمریکا یک شعار نیست، بیان عینی نوعی رفتار است. کشوری که برای دستیابی به رفاه و لذت خود، از هیچ جنایت و سفاک بودگی، ابایی ندارد.
 
تعداد بازدید : 14

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین