پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
‌می‌دانیم که حاشیه سازی‌های برخی از هنرمندان تکنیکی برای جلب توجه محسوب می‌شود. اما وقتی این حاشیه‌ها از حد گذرانده شده و تبدیل به توهین شود، ضرورت برخورد قانونی و همچنین افکار عمومی با چنین گستاخی‌ها ایجاد می‌شود. بنظر شما کسی که می‌گوید هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست، اگر مرد بود، در چه جایگاهی قرار داشت؟ لطفا نظرات احتمالی همراه با توهین نباشد.
شعار سال: بهاره رهنما که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، مانیفست خود را از روی عرشه یک کشتی تفریحی نسبت به مردم ایران صادر کرد.
 
تعداد بازدید : 15


افتضاح و سوتی های اخیر بهاره رهنما
 
تعداد بازدید : 16


هنوز حاشیه های کار خیر ! خانم بهاره رهنما درباره کمک به آبرسانی به روستایی محروم و استوری عکس پسر بچه ای که در کنار یک تانکر آب ایستاده و نوشته ای را با عنوان بهاره رهنما (اشاره به اهدایی بهاره رهنما) در دست دارد، یادمان نرفته است.
 
بهاره رهنما اگر مرد بود، چه کاره می‌شد؟

هنوز عکس بهاره رهنما در کنار مهوش وقاری داغدار( همسر مرحوم قاضی مرادی) و نوع نشستن و لبخند ایشان و حجم انتقادات ، یادمان نرفته(هرچند که بعدا توضیحات اصلاحی برای این خبر منتشر شد).
 
بهاره رهنما اگر مرد بود، چه کاره می‌شد؟

از آنجا که بدلیل رعایت چارچوب های اخلاقی و ملاحظات رسانه ای ، قصد ورود به زندگی شخصی ایشان را نداریم، به همین اندازه روشنگری اکتفا می گردد.اما سوال مان همچنان باقی است که اگر بهاره رهنما مرد بود، الان چه وضعیتی داشت!
 
کار بجایی رسیده که همکاران این هنرمند هم برعلیه او موضع گیری نموده و رفتار زشتش را محکوم می کنند. پرستو گلستانی در اینستاگرام در این خصوص نوشته است که :
بهاره رهنما اگر مرد بود، چه کاره می‌شد؟
 
 
در این ویدیو، مروری از تمام اتفاقات حاشیه ساز درباره بهاره رهنما را ببینید و در انتها دلیل آن‌ها و تلاش او برای دیده شدن را از زبان خود او بشنوید.
 
تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
خدا تو قران میگه بسیاری از منافقان ظاهری اراسته و سیرتی متعفن دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین