پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
معاون عمرانی استاندار گیلان، با بیان اینکه کارخانه کمپوست تالش دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است، عنوان کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه کردیم.
شعار سال: عباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با بیان اینکه طرح جامع مدیریت پسماند استان گیلان در سال ۹۸ به تصویب رسیده است، اظهار کرد: در این طرح مدیریت پسماند استان به هفت پهنه تقسیم شده و لذا شهرستان تالش در پهنه دو قرار دارد.

وی از طراحی دو پروژه مدیریت پسماند برای شهرستان تالش خبر داد و تصریح کرد: یک کارخانه کمپوست در جوکندان و یک محل دفن پسماند در محدوده قروق تعریف کردیم.

معاون عمرانی استاندار گیلان در گفت و گوی ویژه خبری شبکه باران، با بیان اینکه کارخانه کمپوست تالش دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است، عنوان کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه کردیم، اما در سال ۹۹ به دلیل مشکلاتی که در حوزه سند مالکیت و معارضین داشت توسط دادگستری تعطیل شد.

صابر، پروژه قروق را محل دفن ریجکت کارخانه کمپوست دانست و گفت: ساماندهی ریجکت‌ها در محل دفن نیز در حال مطالعه است.

وی از رفع مشکلات حقوقی زمین کارخانه کمپوست خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر سند به نام دولت صادر شده و در حال انتقال به شهرداری است و لذا تلاش داریم جذب اعتبارات لازم در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را در دستور کار قرار دهیم تا پروژه عملیاتی شود؛ البته در حال حاضر این منطقه را توسط فنس و سین خاردار جدا کردیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازدیار میرزا، تاریخ انتشار:۲۳ آبان۱۴۰۰، کد خبر: ۶۵۷۸۹۷. diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین