پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
استاندار مرکزی گفت: به‌دستور معاون اول رئیس‌جمهور پرونده منازل مسکونی محله جهرم اراک با رعایت حقوق شهروندان در دست بررسی است و نگرانی متوجه ساکنین این منطقه نیست.
شعار سال: فرزاد مخلص‌الائمه در زمینه موضوع منازل مسکونی اهالی خیابان جهرم اظهار داشت: با توجه به اینکه بعد از گذشت حدود چهل سال سکونت و دارا بودن مدارک معتبر قانونی، شخصی ادعای مالکیت این منازل را کرده و حکم قضایی مبنی بر قلع‌وقمع مستحدثات را دریافت کرده بود با اعتراض اهالی روبه‌رو شد.

وی افزود: پس از اعتراض اهالی محل، استانداری مرکزی موضوع را مورد پیگیری قرار داد و هفته گذشته در شورای تأمین استان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که خوشبختانه رئیس‌کل دادگستری استان به موضوع ورود کرد و علاوه بر صدور دستور توقف اجرای حکم، اعاده دادرسی پذیرفته شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هم‌اکنون نگرانی متوجه ساکنین این منطقه نیست و پرونده روند عادی قضایی را طی می‌کند و رعایت همه ملاحظات اجتماعی و حقوق شهروندی مدنظر دستگاه قضایی است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: در تماس معاون اول رئیس‌جمهوری با اینجانب، موارد لازم تشریح شد و وی بر پیگیری مؤثر مطالبات اهالی خیابان جهرم تأکید مؤکد داشته است که امیدواریم با پیگیری‌ها شاهد برطرف شدن مشکل باشیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۹آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۶۱۰۹۵۳/ tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین