پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
رئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهار داشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده، اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هرگونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پرهیز کرد.
شعار سال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

رئیس جمهور افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

رئیسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرز‌های کشور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرز‌ها را کنترل کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل‌های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا، گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می‌یابد، می‌توان محدودیت‌های غیر هوشمند را کاهش داد.

رئیسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌ها لغو شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۸۲۹۲۲۵۹۸، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
1
رئیس جمهور هم دستور لغو دادند
بهونه دیگه ای هم مونده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
1
خوبه بالاخره به این نتیجه رسیدن که طرح باید لغو بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
1
ماشین ها که تو خیابون هستن با این که طرح محدودیت شبانه هست و توجهی نمی کنن.فقط اینکه جریمه میشن یا نه ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین