پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
وزیر کشور گفت: برنامه جامع پیشرفت استان خراسان شمالی بعنوان چراغ راه این استان و دستور کار دولت سیزدهم و مبنای تخصیص بودجه، تدوین شود.

شعار سال:احمد وحیدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی افزود : با تدوین برنامه جامع ، نیازهای استان احصا و مورد پیگیری و تصمیم گیری قرار گیرد تا بدین طریق صاحبان فکر و اندیشه بتوانند طرح های خود را عملیاتی کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه برنامه فوق باید با محوریت سرمایه انسانی باشد ، تصریح کرد : با محوریت حرکت همه جانبه در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی در تمام امور باید این برنامه تدوین شود‌ .
 
وحیدی با بیان اینکه استان خراسان شمالی دارای کمبودهای مختلف است، افزود: خراسان شمالی از ظرفیت های فراوان و مختلفی نیز برخوردار است که باید به اجرا در بیاید و شکوفا شود.
 
وی تعدد اقوام و فرهنگ ها را از داشته های مهم استان خراسان شمالی ذکر کرد و گفت :دولت سیزدهم وظیفه خود می داند که با تمام ظرفیت به دنبال حل تک تک مسائل کلی و جزئی استان باشد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد:مسئله سبک زندگی ایرانی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری برای اولین بار در استان خراسان شمالی مطرح و اعلام شد که آسیب اجتماعی از خطرناک ترین تهدیدات است و باید با جدیت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی استان پرداخته شود.
 
وحیدی ، آحاد جامعه و تک تک افراد جامعه را نسبت به حل مسائل و مشکلات مسئول دانست و گفت :الگوی مشارکت مردم برای توسعه و پیشرفت استان باید بر اساس ظرفیت ها و داشته های استان مشخص باشد و بستر حضور مردم در حرکت های مختلف توسعه ای فراهم شود .
 
وی افزود : اگر مکانیزم ها و بروکراسی های اداری به گونه ای باشد که مردم متصور شوند در مسیر حرکت و توسعه کشور نقشی ندارند بزرگترین خطر راهبردی است.
 
وی تصریح کرد : در مدت سه ماهه خدمتم در منصب وزیر کشور متوجه شده ام محمدعلی شجاعی با جدیت پیگیر امور استان خراسان شمالی بود .
 
وحیدی با تاکید بر اینکه باید بدانیم مسئولیت ها فقط استانی نیست، گفت: مسئولیت تک تک ما ملی، منطقه ای و جهانی است و نباید تنها به مسائل شخصی محدود شویم.
 
وی افزود: امروز شناخت مردم ایران از وضعیت محیط ملی، منطقه ای و جهانی کم نظیر و بی نظیر است که این به واسطه احساس مسئولیت آنان نسبت به مباحث جهانی است و نشان دهنده رشد و بالندگی سرمایه انسانی نظام جمهوری اسلامی است.
 
وحیدی، مبنای رشد و بالندگی در نظام جمهوری اسلامی را انسان محور دانست و افزود: موانع حرکت نیروی انسانی در کشور باید برداشته شود بدین منظوز در گام دوم بیانیه مقام معظم رهبری توجه به نیروی انسانی متعهد و آگاه در سطوح مختلف نقطه کلیدی برای حرکت است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  15 آذر  1400، کدخبر: 1270437، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین