پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
یک سلبریتی مثلا می خواهد با مردم همدردی کند، اما این زجر نکشیده کف اجتماع نمی داند که عاجز به این کار است و وارد گود می شود و گند می زند به همه چیز. مثل پسر پادشاهی که می خواست فقر را توصیف کند و از امیدواری حرف بزند. دو گانه نگاه به مسائل بین واقعیت اجتماعی و نگاه سلبریتی محور را می توان به خوبی در کلیپ منعکس شده در اینستاگرام پیام پور فلاح مشاهد کرد.
شعار سال : در عالم واقع سلبریتی باید نقش گروه مرجع را بازی کند . قهرمانی باشد برای آزادی ها و رشد کردن ها و در عین حال ، بودن در روزمرگی ها و زندگی عادی و نشان دهنده جریان داشتن زندگی.

سلبریتی صرفا فرد مشهور یا محبوب نیست. یک مشهور محبوب درگیر روزمره و حیات یافته با رسانه بوده و جنس مصرفی دارد. اگر تاریخ مصرفش گذشت، باید کنار گذاشته شود. بر این قاعده، سلبریتی در جوامع توسعه یافته دائم بفکر واقع گرا کردن خودش است و بدلیل مواجه مستمر با مردم ، خود را به روز می رساند.

اما در ایران، سلبریتی شدن نیازمند هنرپیشه بودن، اندکی زیبایی یا بامزه گی، حضور در رسانه به هر قیمت و شکلی که باشد و شاخ بودن است. سلبریتی با این مشخصات فقط دغدغه بیان و طرح خودش را دارد و عموما فاقد توان همراهی و درک مردم است . او می تواند همه چیز را ببیند، منتهی صرفا با زاویه دید خودش قضاوت می کند و می نگرد.
سلبریتی ایرانی عموما توان درک واقعیات اجتماعی را نداشته و تنها فرار به جلو کردن، حمله و تهاجم نمودن و منفعل شدن را بلد است. خودشیفگی را با هویت و تشخص اشتباه می گیرد و داستانی که با این برداشت فاجعه بار ، رقم می خورد.
تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین