پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: انتقال اوراقچیان شوش و واحد‌هایی که از قانون تمکین نمی‌کنند، با کمک ناجا و قوه قهریه به زودی انجام خواهد شد.
شعار سال: قدرت‌اله محمدی در حاشیه بازدید خود از پروژه‌های عمرانی گفت: فلزات رنگی شامل مس، برنج، سرب، باطری و سایر محصولات مشابه آلودگی زیست محیطی زیادی در پایتخت ایجاد می‌کند و باید برای تسریع انتقال این صنف هر اقدامی انجام داد.

وی با بیان اینکه پروژه نگین خاوران با تهیه ۶۰۰ واحد برای انتقال صنایع فلزات سنگین برنامه ریزی شده است، افزود: زمینی برای این امر اختصاص پیدا کرده، اما متاسفانه برای تعیین و پرداخت عوارض تغییر کاربری آن، مشکلاتی با اداره جهاد کشاورزی به وجود آمده است که برای حل این مساله باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت اجرای این پروژه بیان کرد: حدود ۴ هزار واحد از اصناف آلاینده از سطح استان تهران با احداث این پروژه از محدوده شهری خارج خواهند شد به همین دلیل علاوه بر طرح موضوع در کارگروه اضطراری آلودگی هوا، از طریق وزارت جهاد کشاورزی هم برای حل موانع اجرای این پروژه اقدام خواهیم کرد.

محمدی به انتقال کامل اوراقچیان خیابان شوش اشاره کرد و افزود: مجتمع ثامن الحجج به طور کامل اجرا شده است، اما واحد‌های اوراقچی همچنان در مرکز شهر فعالیت می‌کنند و واحد خود را در مجتمع ثامن الحجج اجاره داده اند.

وی در پایان تصریح کرد: انتقال برای واحد‌هایی که از قانون تمکین نمی‌کنند با کمک ناجا و قوه قهریه به زودی انجام خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: mehrnews.com/۵۳۷۴۷۰۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین