پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
در این دوران و در اوج تحریم دنیا و تحریم دولت، ۲۰۰ کیلومتر مترو پیش رفت در حالی که در ۲۵ سال پیش از آن بدون تحریم حدود ۷۰ کیلومتر پیشرفت داشت. من در سخت‌ترین دوران و در اوج تحریم‌ها در شهرداری حاضر بودم و جالب است در آن زمان حتی رئیس بانک مرکزی با مدیریت شهری همکاری نمی‌کرد. این یعنی هاب مالی و هاب لجستیک.
شعار سال: قالیباف گفت : در سخت‌ترین شرایط تحریم خارجی و تحریم داخلی سه دولت، در شهرداری ۲۰۰ کیلومتر مترو کشیدیم و پروژه‌ها را بی وقفه پیش بردیم.

رئیس مجلس در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های ایران در کشور‌های همسایه:من روزی شهرداری تهران را مدیریت می‌کردم آن هم درحالی که همه دولت‌ها در آن ۱۲ سال علیه ما بودند و جز تحریم شهرداری هیچ کاری نکردند، اما ما توانستیم از طریق یک خط اعتباری ویژه امور مترو را پیش ببریم.

در این دوران و در اوج تحریم دنیا و تحریم دولت، ۲۰۰ کیلومتر مترو پیش رفت در حالی که در ۲۵ سال پیش از آن بدون تحریم حدود ۷۰ کیلومتر پیشرفت داشت.

من در سخت‌ترین دوران و در اوج تحریم‌ها در شهرداری حاضر بودم و جالب است در آن زمان حتی رئیس بانک مرکزی با مدیریت شهری همکاری نمی‌کرد و جواب تلفن من را نمی‌داد، اما من توانستم بیش از یک میلیارد دلار سرمایه جذب کنم.
 
تعداد بازدید : 5


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فردا نیوز، تاریخ انتشار: ۲۵آذر ۱۴۰۰، کد خبر: fardanews.com، ۱۱۱۶۴۰۹
اخبار مرتبط
برچسب ها: قالیباف ، مترو ، تحریم ، مجلس
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین