پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
رئیس شورای شهر اصفهان گفت: وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان وضعیتی است که باید ارگانی مثل استانداری بر روی آن متمرکز باشد تا بتوان همه نهاد‌های مسئول را به کار مشغول کرد.
شعار سال: محمد نورصالحی در کارگروه بافت تاریخی کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان که در امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد، اظهار کرد: بهبود وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان نیازمند یک همت همگانی است، یعنی باید در شهر اصفهان محدوده‌های تاریخی مشخص و دستگاه‌های متولی که می‌توانند به طرق مختلف وارد این موضوع شوند بر اساس یک برنامه زمان بندی احیا را انجام دهند.

رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: واقعیت امر این است که حفظ و نگه داری و مرمت از آثار تاریخی مداوم است و هیچگاه تمام شدنی نیست به همین منظور است که می‌گوییم ابتدا باید محوری در این زمینه حرکت کرد و سپس همه دستگاه‌ها به کمک یکدیگر بیایند.

نورصالحی افزود: وضعیت بافت تاریخی شهر اصفهان وضعیتی است که باید ارگانی مثل استانداری بر روی آن متمرکز باشد تا بتوان همه نهاد‌های مسئول را به کار مشغول کرد.

وی تاکید کرد:در این زمینه شهرداری و مدیریت شهری اصفهان نیز می‌تواند با سازمان نوسازی و بهسازی خود نقش دبیری کار را به عهده بگیرد و طرح‌هایی را که میراث فرهنگی اولویت بندی می‌کند را همه دستگاه‌ها وارد گود شوند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۴۰۷۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
0
اصفهان یکی از شهرهای تاریخی با آثاری بسیار دیدنی هست که نباید ازش غافل شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین