پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
استاندار لرستان گفت: ابتکاری در دستور کار قرار گرفت که دولت می‌خواهد در نظام بودجه ریزی، صندوق عدالت و پیشرفت را راه اندازی کند تا همه استان‌ها به طور مساوی از ظرفیت‌های این صندوق بهره‌مند شوند، که این نوع نگاه برای استان‌های کم برخوردارتری مانند لرستان مثمر ثمر خواهد بود.
شعار سال: فرهاد زیویار در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان لرستان در پاسخ مبنی بر فعال کردن واحد‌های اقتصادی راکد و نیمه فعال استان و نامه‌های ریاست جمهوری استان اظهار کرد: ابتکاری در دستور کار قرار گرفت که دولت می‌خواهد در نظام بودجه ریزی، صندوق عدالت و پیشرفت را راه اندازی کند تا همه استان‌ها به طور مساوی از ظرفیت‌های این صندوق بهره‌مند شوند، که این نوع نگاه برای استان‌های کم برخوردارتری مانند لرستان مثمر ثمر خواهد بود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ۶۰ درصد از نامه‌های مردم به رئیس جمهور با محوریت اشتغال بوده است گفت: با توجه به اینکه شرایط بیکاری استان در مدت زمان کوتاهی بهبود نمی‌یابد رئیس جمهور نسبت به کاهش این معضل و ایجاد اشتغال در لرستان قول مساعد داده است.

وی در ادامه افزود: بیش از ۱۱۷ هزار درخواست و نامه مردم لرستان درسفر رئیس جمهور دریافت و در سامانه سامد ثبت شده است که شاید ۶۰ درصد این تقاضا‌ها مربوط به اشتغال است.

زیویار با اشاره به اینکه بخشی از بیکاری متوجه دولت است تصریح کرد:برای مابقی اقدامات باید رایزنی‌هایی انجام دهیم که در کمتر از یک ماه بعد از سفر رئیس جمهور به لرستان، جلساتی با سرمایه گذاران مختلف در حوزه پنل‌های خورشیدی، شیلات، دامداری و دامپروری برگزار شده است.

استاندار لرستان تاکید کرد:‌ هر امکاناتی که لازم باشد در چارچون قواعد برای جلب سرمایه گذاری فراهم می‌کنم، اما رسانه‌ها نیز باید از نخبگان و سرمایه گذاران مطالبه و نسبت به استان اعتمادسازی کنند تا ظرفیت‌های داخل استان معرفی شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور با اطلاع از ظرفیت و توانمندی‌های بسیار لرستان از آمار بالای بیکاری در استان اظهار ناراحتی کرد و دستور داد سرمایه گذاری در استان مورد حمایت قرار گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۹۴۲۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین