پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به واگذاری فضاهای تبلیغاتی در ایستگاههای "دوچرخه بیدود" و ایستگاههای اتوبوس توسط حمل‌ و نقل و ترافیک و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام انتقاد کرد.
شعار سال: مهدی اقراریان در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: با عنایت به ماده سوم مصوبه شماره ۱۸۹۸ شورای اسلامی شهر تهران، با هدف وحدت رویه، تمرکز در سیاست‌گذاری و توزیع عادلانه امتیازات عمومی، واگذاری امتیاز بهره برداری از ابزار‌های تبلیغاتی در مالکیت شهرداری می‌بایستی در چارچوب ضوابط و مقررات موضوعه توسط سازمان زیباسازی و با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل معین صورت پذیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه در چند وقت گذشته سازمان حمل‌ونقل و ترافیک (علیرغم اتمام تفاهم‌نامه یکساله به شماره ۱۲۸۰۶۹۸/۶۱۵ مورخ ۹۸.۱۱.۰۵) و شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به واگذاری فضا‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌های دوچرخه بیدود و ایستگاه‌های اتوبوس نموده‌اند.

اقراریان ادامه داد: از آنجا که این دست اقدامات برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می‌باشد و بدون هماهنگی با سازمان زیباسازی صورت می‌گیرد، اگر این اتفاق باب شود و ما تمرکز مدیریت را در حوزه فضا‌های تبلیغاتی شهر از دست بدهیم و هر یک از ارکان و اجزای شهرداری تهران راساً اقدام به اجاره دادن فضا‌های تبلیغاتی نمایند، شهرداری در حوزه تبلیغات دچار آشفتگی خواهد شد.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران افزود: من از شهردار محترم تهران می‌خواهم برای این مورد و موارد مشابه تدبیر عاجل نمایند تا زین‌پس در سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شاهد این قبیل مشکلات نباشیم. موارد فوق به عنوان تذکر به شهردار محترم تهران، جهت بررسی، اعلام نظر و ارائه گزارش تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می‌گردد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۱۰۱۹۱۳۸۳۱، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین