پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
نمایندگان مجلس در جلسه روز چهارشنبه یک فوریت لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان به همراه شش مناطق آزاد کشور تصویب کردند.
شعارسال: منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد با اعلام این خبر به زریوار خبر، گفت: یک فوریت لایحه منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه و مریوان به همراه شش منطقه آزاد دیگر با 131 رأی تصویب شد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شد.

وکلای ملت پس از بحث و تبادل نظر با 131 رای موافق، ۱۰۰ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۲۵۶ نماینده حاضر در صحن مجلس با یک فوریت این طرح موافقت کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان افزود: در هفته های گذشته در جلسات فشرده با مجمع نمایندگان دیگر استان های کشور در این خصوص بحث و تبادل نظر شده است تا با قانع کردن دیگر نمایندگان در روز چهارشنبه 23 تیرماه این لایحه به تصویب رسید.

بر اساس این لایحه بعد از کارشناسی های کمیسیون اقتصاد مجلس در استانهای گلستان(اینچه برون)، ایلام(مهران)، اردبیل(اردبیل)، سیستان و بلوچستان(سیستان)، کردستان(بانه مریوان)، هرمزگان(جاسک)، بوشهر(بوشهر)، منطقه آزاد تجاری صنعتی را در محدوده هایی که به تصویب هیئت وزیران می رسد ایجاد نماید.

گفتنی است طرح ها و لوايح يک فوريتی عبارت است از: طرح ها و لوايحی که پس از تصويب فوريت آن در مجلس به کمسيون مربوطه ارجاع می شود تا خارج از نوبت مورد بررسي قرارگيرد. (ماده116 آيين نامه داخلي مجلس)

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری زریوار، تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1395، کدخبر: 3542، www.zariwarkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین