پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
بعضی از توصیه‌های ارایه شده توسط آقای طبیب طب سنتی! درست است. اما مسلما قابلیت پذیرش همگانی و توصیه فراگیر ندارد. مدعی است که درد دندان را می‌توان با موادی نظیر پودر زنجبیل، ترکیب سماق و سرکه و نمک، گل میخک رفع نمود. درد دندان عفونی را با ترکیب سرکه و آب، ترکیب عسل و نمک، تسکین داد. برای بهداشت دهان و دندان معتقد است که مسواک را در دستشویی نگذارید، از خمیر دندان کارخانه‌ای استفاده نکرده و ترکیب عسل، نمک و رب انار را استفاده کنید.
شعار سال: بعضی از توصیه‌های ارایه شده توسط آقای طبیب طب سنتی! درست است. اما مسلما قابلیت پذیرش همگانی و توصیه فراگیر ندارد. مدعی است که درد دندان را می‌توان با موادی نظیر پودر زنجبیل، ترکیب سماق و سرکه و نمک، گل میخک رفع نمود. درد دندان عفونی را با ترکیب سرکه و آب، ترکیب عسل و نمک، تسکین داد. برای بهداشت دهان و دندان معتقد است که مسواک را در دستشویی نگذارید، از خمیر دندان کارخانه‌ای استفاده نکرده و ترکیب عسل، نمک و رب انار را استفاده کنید.

تعداد بازدید : 893

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین